on dokuz

69 8 27
                                    

Uzun bir aradan sonra  sizlerleyim.
Artık her gün bölüm atmaya çalışacağım.
Bölüm sonlarına doğru linkteki şarkıyı açıp okumanızı tavsiye ederim. Sizleri opuyorum❤️

lunaxxpasali: sag ol, telefon icin...

lunaxxpasali: odama nasil girdin anlamadm ama

lunaxxpasali: iyi oldu. kafam agriyo zaten...

anonim: o kadar icmeyecektin guzelim.

lunaxxpasali: guzelim diyip durma bana

lunaxxpasali: kotu oluyorum baskasinin guzeli olmak istiyorum ben...

Telefonu fırlatıp direkt geri uyumaya başladım. Düşünmek istemiyordum. Saçma yerlere varıyordum.

Tekrar uykuya daldıktan sonra, kanepenin üzerine fırlattığım telefonumun çalma sesiyle uyandım. İpek arıyordu.

"Kızım napıyorsun?"

"Dün akşam yediğimiz bokların sonuçlarını çekiyorum. Sen?"

"Al benden de o kadar... Eren'e çok bir şey demediğimi söyle... LÜTFEN!"

"Kuzu en son hatırladığım şey Eren'in yüzünü görmek istemiyorum diye bağırışın ve Atlas ve Eren'in bizle konuşuyor oluşu."

"YA DEME." diye bir bağırma sesi geldi telefondan.

"Sakin ol, Eren bir halt anlamamıştır. Beynine kan gitmiyor onun."

İpek hemen bir kahkaha patlattı.

"Abi napıyoruz biz. Kalk gidiyoruz. Hemen plaja geliyorsun." dedi İpek kendine gelmiş bir halde.

"Ne plajı hayatta hiç bir güç beni bugün ve önümüzdeki bir kaç yıl plaja indiremez."

"Luna saçmalamayı bırak ve beyaz bikinini giy."

"Allah allah niye beyaz."

"İşte beyaz sana yakışıyor. Hem Can'a beyazla biraz işaret yollayabilirsin."

"Hayatta olmaz, Can'a bağlanmadan onu bırakmam lazım. Çünkü acı çekmek istemiyorum. Ve psikolojik olarak da git gide bağlanıyorum. Neden bilmiyorum. Aşırı çekiyor beni kendine."

"Kız kendine gel! Tamam giyme beyaz git istediğini giy ama 10 dakika  içinde net bir şekilde plajda ol. Olmazsan valla konuşmam senle bir daha." diyerek telefonu suratıma kapattı.

Oflayarak yataktan kalktım. Aynada kendime baktığında ipek beyaz pijama takımımın içine edildiğini ve dağnık saçlarımla adeta dehşet saçtığımı gördüm. Direkt banyoya gidip üstümü giyindim.

"Ooo Ilgın hanım." dedi Anneannem ciddi bir sesle.

"Günaydın." dedim

"Günaydını kalmadı saat 15.00."

"Uyudum ne var bunda."

"Dün gece de harikaymışsın, millet seni kollarında getirdi. İçki komasına giricek kız mıydın sen... Görüyor musun Ekrem, torunumuz bunu da getirdi başımıza." diye söylenmeye başladı Anneannem.

"Anneanne söz telafi edeceğim. Üstüme gelmeyin bu kadar. Herkes yapabilir ne var yani." diyerek evden dışarı adımımı attım.

Bahçe kapısını da kapattıktan sonra, hızlı adımlarla plaja doğru yöneldim. Anneannemin şerri beni korkutuyordu.

Plaja gittiğimde, İpek gelmiş beni bekliyordu.

"Ay kızım nerde kaldın?"

"Anca geldim napayım."

sıcak şarap ||  textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin