Aşırı sıcak Ayvalık günlerinden birini yaşıyorduk. Gerçekten sıcaktan bayılmayı bırakın, ölmek üzereydim.
Acilen deniz kenarına gidip kendimi denize bırakmam gerekiyordu. Yoksa ölecektim.Hazırlanıp evden çıktım ve adeta depar atarcasına kendimi plajda buldum.
Eren ve İpek oturmuş bir şeyler içiyorlardı. İpek beni görür görmez direk yanına çağırdı.
"Luna gel bizle otur!"
Gülümseyerek yanlarına doğru ilerledim.
"Şey ben bir tane daha bira alacağım, sen de bir şey ister misin?" dedi İpek.
"Yok canım." diyerek telefonuma odaklandım.
"Eee dün sabah koşusunda yaşanılan olaydan sonra iyisindir umarım." dedi Eren.
Şoklar ve şaşkınlıklar içinde Eren'e bakıyordum.
Eren ise kızarmıştı, utanmıştı ve hemen çevirmek istercesine" şey seni gördüm de." dedi
Ben ise şüpheci bakışlarla Eren'e dik dik bakıyordum.
"İyiyim." dedim soğuk bir tavırla.
Anonim resmen yanımda oturuyordu ve bana çok pis bir açık vermişti.
İpek masaya gelince "Şey beni anneannem çağırıyor, acil bir işimiz çıkmış. Yarın size katılırım olur mu?"
İpek'in cevap vermesini beklemeden apar topar eve yürümeye başladım.
Eren'in o bakışlarından anlamam gerekiyordu zaten.
O ydu.
Sinir olmuştum. Sinirden kıpkırmızı olmuştum.
Derken telefonum titredi
anonim: Luna... Hiç kimse umrumda değil. Hiç kimse. Sadece sen. Duydun mu?
Eren ciddi olamazdı. O çocuktan cidden böyle şeyler çıkıyor olamazdı.
Ama insanları göründükleri gibi yargılamamak gerekiyormuş demek.
-------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sıcak şarap || texting
Romancex: Nolacak böyle? x: Nereye kadar saklanacağız Luna? x: Nereye kadar seveceğim seni? x: Aklımı başımdan alıyorsun. x: ah o güzel gözlerin, döndürüyor başımı. x:lütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı...