beş

126 19 29
                                    

"Luna." dedi arkadan bir ses İpek'le aldığımız dondurmaları yalarken.

Kafamı çevirdiğimde Atlas bana bakıyordu.
"Ya şey senle bir şey konuşmak istiyorum. Biraz özel." dedi bakışlarını İpek'e çevirerek.

"Şey ben sizi yalnız bırakayım, diğerlerinin yanına gidecektim zaten." diyerek İpek, Beyzaların olduğy tarafa doğru yürümeye başladı.

anonim: Atlas mı?

anonim: HAYIR

anonim: HAYIR, LUNA LÜTFEN HAYIR.

anonim: üzer o seni hayır Luna.

Telefonum titreşip duruyordu ama Atlas'ın diyeceği şeyi aşırı merak ediyordum.

"Ya biliyorum belki tanışalı 2 saat bile olmadı ama, sanırım ben bir haftadır seni gördüğüm andan beri senden hoşlanıyorum."

Atlas hoş çocuktu, ama sevgili olmak isteyeceğim bir tip açıkçası değildi. Olsa bile daha birbirimizi tanımıyorduk.

"Atlas gururumu okşadın, çok teşekkür ederim ama arkadaş olmayı denesek daha güzel olmaz mı? Daha birbirimizi tanımıyoruz bile."

Atlas buruk bir şekilde gülümseyip" haklısın ya. Benim salaklığımdı affet. Bu konuşma olmamış gibi arkadaşlığımıza devam edebiliriz umut ediyorum ki."

"Hayır hayır. Cidden problem yok. Edebiliriz tabii ki. Hadi diğerlerinin yanına dönelim."

Açıkçası biraz şaşırmıştım. Çünkü hayatımda hiç kimse benden hoşlanmamıştı. Hoşlandıysa bile yüzüme hiç kimse bunu açıkça söylememişti. Evrim geçirmiş olmam insanların cidden dikkatini çekmişti demek ki.

anonim: şükür.

anonim: reddetmişsin yamuk surat Atlas'ı

anonim: duyduğuma çok sevindim

lunaxxpasali: her hareketimden nasıl haberdar olabiliyorsun anonim?

lunaxxpasali: Hani ekstra bi çaba harcaman gerekiyor çünkü. Hayret ediyorum. Kimsin? Cidden aşırı merak ediyorum.

anonim: Güzelim emin ok zerre çaba harcamıyorum. Her şeyi oturduğum yerden hallediyorum merak etme sen;)

anonim: kim olduğumu merak mı ediyorsun? tamam peki. bana özel bir fotoğraf atarsan ana ekranım yapabilceğim kendimden bi kaç parça bir şey atacağım sana :)

lunaxxpasali: hayatta olmaz amk

lunaxxpasali: hırlı mısın hırsız mısın sapık mısın (ki öylesin) belli değil

lunaxxpasali: tanımadığım insana niye foto atam mal mı yazıyo alnımda

anonim: biliyor musun Luna aşırı masumsun. İşte bu huyunu seviyorum. Deliriyorum sana. Bitiyorum.

lunaxxpasali: cidden kimsin?

anonim: fotoyu at, bana dair ip ucunu kap 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍😍

lunaxxpasali: n a h

anonim: sen bilirsin Paşalı:) iyi geceler

görüldü(22.30)

içim içimi yiyordu. Ölecektim meraktan. Atsam nolabilirdi ki?

lunaxxpasali: anonim.

sıcak şarap ||  textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin