Sabah yine her zamanki gibi koşu için erkenden uyanıp, üstümü giyinmiştim. Yarım muz yiyip bir bardak kahve içip, direk koşmak üzere evden çıktım.
Koşuyu bitirdikten sonra, eve gelmek için yönelirken koşan Can'ı gördüm. Islak saçları, terden üstüne yapışmış t-shirtü ve bu sayede gözüken kasları gerçekten çok mükemmel duruyordu. Utanmasam oturup onu izleyecektim. Ona baktığımı fark etmiş olacak ki koşuyu yarıda kesip gülümseyerek bana doğru yürümeye başladı.
"Günaydın." dedi gülümseyerek
"Günaydın."
"Koşunu bitirdin sanırım."
"Evet benim bitti ama sanırım seni böldüm."
"Nolacak canım, 5 dakika daha ekler koşarım batıyor mu sanki koşmak?" dedi kollarını esneterek.
"Üstündeki çok yakışmış. Yeni mi?"
"Teşekkür ederim, geçen gün koşu için almıştım."
"Güzelmiş."
"Teşekkür ederim."
Cool-Down yapmak için Can'la konuşurken esneme hareketleri yapmaya başladım.
Derken dengemi sağlayamayıp Can'ın tam karnının ortasına doğru düştüm.
Can tedirgin olarak:"İyi misin ya?" dedi'
"Ya Can sende bir şey var."
"Ne var?"
"Hep düşürüyorsun beni. Yani hep senin yanında sakarlık yapıyorum. Sakarlık mıknatısı var sende."
Can ister istemez bir kahkaha patlattı.
"Saçmalama herkes sakarlık yapar insanlık hali nolmuş yani şurda dengeni kaybettiysen. Hepimiz zaman zaman dengemizi kaybediyoruz."
Öyle yumuşak ve naif konuşuyordu ki benimle ister istemez kendimi çok iyi hissetmeme neden oluyordu. Uzun zaman sonra biri sayesinde bu kadar sakin ve iyi hissedebilmiştim.
anonim: çocuğun ağzının içine de düşmezsin
lunaxxpasali: çok hoş değil mi ya
anonim: yO
lunaxxpasali: kıskanma
anonim: banane canım neden kıskanayım hiç ilgilenmiyorm.
lunaxxpasali: kesn
anonim: :d
lunaxxpasali: seni sevdim anon
lunaxxpasali: dediğin şeyleri yaptırabiliyorsun.
lunaxxpasali: Atlas özür diledi, şaka gibi olm.
anonim: sana demiştiiiiiiim
anonim: isteklerini ilet bana ben hallediyim güzelim.
lunaxxpasali: eyvallah ciğerim
anonim: 😒
O gün grupla buluştuğumuzda kendimi çok rahat hissediyordum çünkü üstümde Atlas baskısı yoktu. Öyle olunca da daha rahat ve mutlu oluyordum. Hem de geçirdiğim vakit daha kaliteli oluyordu.
"Luuuuuna." dedi İpek
"Efendim canım."
"Kız çok bunladım. Denize mi girsek?"
"İyi girelim. Ama önce Limonata içsek olur mu, canım aşırı çekti."
"Olur olur."
Sipariş verdikten sonra gözüm denize girmek üzere olan Can ve Eren'e kaydı. Can'ın karın kasları ve güneşte daha da açılan saçları ve gözleri çok hoşuma gitmeye başlamıştı.
Gözlerimi ondan alamadığımı fark eden İpek, elini şıklatmaya başladı.
"Hooop hop, Luna hanım çok yanlış sularda yüzüyorsunuz."
"Neden yanlışmış, hem hiç bir suda yüzdüğüm de yok benim."
"Can olmaz, cidden olmaz. Zaten Atlas'a bunu yapamaz."
"Tamam olsun olmasın zaten ilgilenmiyorum da neden olmaz onu merak ettim."
"Kızım Can'ı rahat bırakmıyor kimse, herkes dadanmış durumda çocuğa. Hem de biraz playboy. Hem çok iyi bir çocuk hem de bazı yönlerinden cidden çok kötü bir çocuk ama iyi yönleri ağır basıyor."
"Amaan banane ondan. Hem senin Eren'e olan bakışlarını napacağız? Açtırtma ağzımı." dedim imalı imalı.
İpek kızardı ve bıyık altından gülmeye başladı. "Yok bir şey ya." dedi ama konunun burda kapanmayacağını gayet iyi biliyordu.
anonim: beyaz bikini sana çok yakışıyor
anonim: Atlas'tan başka hizaya çekmeye ihtiyacı olanlar da var
——-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sıcak şarap || texting
Romancex: Nolacak böyle? x: Nereye kadar saklanacağız Luna? x: Nereye kadar seveceğim seni? x: Aklımı başımdan alıyorsun. x: ah o güzel gözlerin, döndürüyor başımı. x:lütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı...