yirmi

61 7 23
                                    

anonim: kız sen aşık mı oldun

anonim: yerim senin aşkını

anonim: ama beni anlayamadığının en büyük kanıtı da bana birine aşık olduğunu söylemen.

anonim: bu benim içi dünyanın en zor şeyi lan.

anonim: ama umrumda değil.

anonim: senin biriyle olmanın fikri bile senin üzgün olma fikrinden daha iyi.

anonim: dök içini bana.

anonim: ben hep buradayım Luna.

anonim: hem de hep.

Anonime yazmakla belki de çok büyük bir hata yapmıştım ama yine de her zaman yanımdaydı. Nasıl vazgeçmiyordu ? Veya bahsettiği gibi acı çekiyorsa buna nasıl dayanıyordu bir türlü aklım almıyordu.

lunaxxpasali: haklısın galiba.

lunaxxpasali: seni anlayamamışım.

lunaxxpasali: baksana bunu bile beceremedim.

lunaxxpasali: tam bir aptalım.

anonim:luna

anonim: kendine gel istersen

anonim: saçmalıyorsun, beni de üzme.

anonim: sen her şeyi başarabilecek potansiyelde bir insansın ve bunu kendin de çok iyi biliyorsun.

anonim: en iyi örneği geçen seneden beri kaç kilo verdin, görmüyor musun?

anonim: haksızlık etmeni asla kabullenemem Luna

anonim: bir daha kendini ezdiğini veya kendine yüklendiğini görmeyeceğim.

anonim: hiç bir şeyi başaramamış olsan bile bile benim kalbimi çalmayı başardın, merak etme.

anonim: şimdi hiç bir şeyi düşünmeni istemiyorum. Lütfen git rahatça kafanı dinle.

anonim: "I love you more than life."-Justin Foley, en sevdiklerinden.

lunaxxpasali: "Don't love anything more than life."-Jessica Davis, Sözüyle karşılık vermek istiyorum o zaman.

lunaxxpasali: bana bu kadar değer verdiğini görmek gururumu çok okşuyor. Gerçekten.

lunaxxpasali: Teşekkür ederim her şey için. İyi geldin.

anonim: Duymak isteyeceğim en güzel şeyi söyledin. Sana iyi geliyor olmam...

Anonimle konuştuktan sonra içim rahatlamıştı. Direk kafamı koyup uyumaya karar verdim.

Sabah ise erkenden uyanınca sabah koşusuna çıkıp ardından denize girmek için üstümü değiştirip evden çıktım. 

Kulağımda kulaklığım hiç bir şey yokmuş gibi koşuyordum. Hızımı alamıyor, daha fazla koşuyordum. Gözlerimi kapatıp kulağımda çalan "Batuhan Kordel-Dönme." şarkısıyla az da olsa iyi hissetmeye çalışıyordum. Sanki iyi hissetmeye çalıştıkça daha da batıyormuş gibi hissediyordum. 

Nefesimin kesildiğini hissettiğimde duraklayıp nabzımı yerine getirmeye çalışıyordum. Arkadan bir el hissettim. Arkamı döndüğümde bana gülümseyerek bakan ve "Günaydın!" diyen bir Can gördüm. 

"Günaydın Can." dedim.

"Hızını alamamış gibiydin, hayırdır?"

"Yok ya enerjim fazla."

"Anladım. Dün seni gördüm, yüzün çok kötüydü. Bir şey yok yok di mi? Varsa elimden gelen her şekilde yardım etmeye çalışırım."

İç çektim. " Sağ ol. Düşündüğün için." dedim 

İçimi paramparça eden gülüşüyle gülümseyip "Eee beraber denize girmiyor muyuz bugün?" dedi

"Yok ya sen gir istersen, ben iyiyim. Bugün girmek istemiyor canım."

"İçine giydiğin bikini öyle demiyor ama." dedi üstümü işaret ederek. Ve ekledi "Lütfen kırma beni geçen sefer ne güzel eğlendik."

"Atlas ağzımıza sıçtı ama."

"Hadi ama Atlas seni seviyor olabilir. Zaten bizim aramızda bir şey olamayacağını da biliyor. Sadece arkadaş olduğumuzu ve daha ileri gidemeyeceğimizi biliyor. Bazen senin onu istemediğin gerçeği canını sıkıp hayatına karışıyormuş gibi hissedebilirsin ama onun buna hakkı yok."

Aramızda bir şey olamayacağı...

Sadece arkadaş olduğumuz...

Daha ileri gidemeyeceğimiz...

Orada ağlamamak için kendimi o kadar sıktım ki, bir ben biliyorum.

"Luna?" dedi Can.

"Efendim."

"İyi misin? Gözlerin doldu. Kötü bir şey mi dedim? Naptım ben? Özür dilerim. Ge-"

"Hayır hayır, aklıma bir şey geldi. Seninle alakasız. Üzücü bir şey."

"Bana anlatabilirsin."

"Ben gitsem iyi olacak. Sana iyi yüzmeler." dedim ve eve doğru yürümeye başladım.

Bu sefer kulağımda Sena Şener " Her şeyi gören sen, göremedin mi beni?" diyordu.

Olmayacak bir şey için daha fazla üzülmenin lüzumu yoktu.

anonim: luna

anonim:  Şu bahsettiğin

anonim:  can mı?

anonim: hatta can :D

anonim: GLFGXNJLBNLNZD

------




sıcak şarap ||  textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin