dört

135 19 30
                                    

beyza.yilmazz: Luna biz akşam Cunda'ya gidiyoruz gelmek ister misin?

Abi bu kız da taktı bana. Kaç yıldır halimi hatrımı sormayan kız. Neyse.

lunaxxpasali: olabilir, kaç gibi?

beyza.yilmazz: 20.30 gibi bakkalın önünde toplanacağız.

lunaxxpasali: Teşekkürler haber verdiğin içiin. Görüşürüzz

beyza.yilmazz: ne demek🥰 görüşürüz
görüldü(15.39)

——————-

(20.27)

Bakkalın önüne geldiğimde tek tanıdığım olan Beyza daha gelmemişti. 2 kız 2 erkek bakkalın önünde bekliyorlardı.

"Selam!" dedi bi kız beni görünce. "Çok değişmişsin çok güzelleşmişsin. Adın Luna, değil mi?"

"Evet, çok teşekkür ederim. Ya sen?"

"İpek ben. Gerçekten çok sevindim bizimle geleceğine."

Gülümsemekle yetindim.

İpek'in yanında oturan çocuk resmen oturmuş beni kesiyordu. Şu anonim bu çocuk olabilir mi acaba diye düşündüm. Amaan kimse kim benle oynuyor zaten. Direk kafamdaki düşünceleri sildim.

"Seni diğerleriyle tanıştırayım. Bu Eren" dedi yanında oturan çocuğu göstererek.

"Bu Ceren. Ve yanındaki de Alp. İkisi sevgili. Ay çok tatlılar."

"Evet çok tatlılar." dedim yalandan gülümseyerek.

İpek'i sevmiştim. Ceren ve Alp de iyi insanlara benziyorlardı. Ama Eren'in bakışları beni sinir etmişti.

İpek'in yanına oturup diğerlerini beklerken bildirim sesiyle kendime geldim.

anonim: bütün bakışlar üstünde bütün.

anonim: hepsinin gözlerini oyarım duydun mu?

lunaxxpasali: ya sana ne? kendi hayatına baksana sen. Uğraşma benle.

Sinirle telefonu çantama attım.

Karşıdan Beyza ve yanındaki 4 kişi belirdi.

"Abi nerde kaldınız? Patladık burda" dedi Alp.

"Geldik işte. Çatlama." dedi Beyza

"Luna bu yanımdakiler Deniz, Aslı, Mira ve Atlas. Zaten ilerleyen dakikalarda tanışırsınız."

"Memnun oldum." dedim hepsine göz gezdirerek.

Atlas ve Deniz de bana aynı şekilde bakıyorlardı. Böyle bakışları toplamaya hiç alışık değildim. O yüzden bana bakmaları çok tuhaf ve ürkütücü geliyordu.

10 kişi 5er 5 er arabalara dağıldık. Ben Beyza'nın arabasına Deniz, Atlas, İpek bindik.

Bir şey itiraf edebilir miyim?

NEDEN BU ARKADAŞ GRUBUNDAKİ BÜTÜN ERKEKLER TAŞ GİBİ?
Neyse.

anonim: Ya rica ediyorum şu Atlas ile sıkı fıkı oturma. Amına koyarım ha onun.

görüldü(20:50)

Anonim kimdi acaba? Cidden beni seviyor muydu? Yoksa benle taşşak mı geçiyordu cidden bilmiyorum. Ama delirtmek çok komikti onu.

Cunda'ya geldiğimzda Uno'ya oturduk. Herkes içeceklerin sipariş etti.

Derin derin mevzulara girdik, sohbet ettik her şey çok güzel gidiyordu ve sanırım burdaki herkese kanım ısınmıştı. Hepsi güler yüzlüydü bana karşı.

"Luna, ben dondurma alacağım benimle gelir misin?" dedi İpek.

Onu kıramadım ve onunla gittim.

Yürürken
"Luna, valla herkes seni konuşuyor haberin olsun."


"Ya ben öyle çok inanmıyorum dediğiniz gibi
olduğuna."

"Dediğimiz?"

"Ya biri bana anonimden yazıyor durmadan. O da aynı şeyleri söylüyor ama işte. Bana kim bakmış ki de bu saatten sınra baksınlar."

"Kızım saçmalama. Ciddiyim herkes sana bakıyor. HERKES!! Hatta şimdi şu güzelim ışıkta bir fotoğrafını çekeceğim ki kendi güzelliğinin farkına var."

İpek elimden telefonumu aldığı gibi fotoğrafımı çekti.

@lunaxxpasali : cunda cunda🍇——————- +30 ilah mısın bea@derincur: istanbula dön lan@zeynepturqaz: özledim bee😍+20 manzara güzelmiş@yasminarikan:can can can❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@lunaxxpasali : cunda cunda🍇
——————-
+30 ilah mısın bea
@derincur: istanbula dön lan
@zeynepturqaz: özledim bee😍
+20 manzara güzelmiş
@yasminarikan:can can can❤️

"Bak millet doluştu yorumlara." dedi İpek heyecanla.

"Sadece arkadaşlarım yazdı ama."

"Hayır tatlım 30 like alan yorumu görmüyor musun?"

İnstagramımla uğraşırken bir bildirim geldi.

anonim: ah o güzel gözlerin döndürüyor başımı.

anonim: Lütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı.

anonim: Çok güzelsin Luna Paşalı. Çok.
(21.45)
—————-

sıcak şarap ||  textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin