on üç

81 10 8
                                    

O sabah koşuya çıktığımda, aklımı kurcalayan bir kaç düşünce vardı.

İlki Atlas ile ne olacaktı?

İkincisi ise Anonim kimdi?

Üçüncüsü neden bu kadar sevilmeye başlanmıştım? İnsanların gözünde her şey dış görünüş müydü?
Bu biraz canımı sıkıyordu. Beni o halimle kabul etmeyen insanlar, bu şekilde benim peşimde dolanmaya başlıyorlardı.

anonim: günaydın.

anonim: çok düşünceli duruyorsun

anonim: ne düşünüyorsun?

anonim: çok düşünme, manyak olursun

lunaxxpasali: oldum bile

lunaxxpasali: el birliği ile sağ olun delirttiniz

anonim: akşama Atlas'la yemeğe gidiyormuşsun

anonim: ne güzel

anonim: ama asla olmayacaksınız, biliyorum

anonim: o yüzden içim çok rahat ;)

lunaxxpasali: hayatım hakkında yorum yapma, tahammül edemiyorum.

anonim: afedersin :)

görüldü.

Akşama Atlas'ı kırmamak ve Beyza'nın israrlarına dayanamadığım için Atlas'la yemeğe gidiyordum. Ve gerçekten ne yapsam da Atlas'a ümit vermesem diye kara kara düşünmekten içim cidden kararmıştı.

Atlas Ayvalık: Hey, akşama seni 7 gibi alırım. Cunda'ya gideriz.

Luna Paşalı: Tamamdır, görüşmek üzere

Saat 7'ye yaklaştığında üstüme beyaz elbisemi giyip, hafif bir makyaj yaptım. Direk aşağı indim. 

İndiğimde Atlas gelmiş aşağıda beni bekliyordu.

"Çok bekletmedim di mi?"

"Yok yeni gelmiştim zaten."

"Gidelim o zaman."

Atlas'ın arabasına bindiğimizde ikimizin de ağzını bıçak açmıyordu.

Yemek yiyeceğimiz balıkçının önüne geldiğimizde, arabadan iner inmez Atlas kapımı açtı.

Teşekkür ederek arabadan indim ve restorana doğru yürümeye başladık.

anonim: Atlas'a acıyorum

anonim: hala olabileceğinizi sanıyo aw aıajsbzbzn

anonim: mal galiba

Telefonumdaki bildirimler asla susmamata başlayınca direk telefonu sessize alıp çantaya attım. Çünkü anonimin asla susmayacağı belliydi.

"Ee napıyorsun?" dedi Atlas

"Valla bildiğin gibi"

"Sabahları hala koşuyor musun?"

"Kendimi iyi hissettiğim her sabah koşmaya çalışıyorum."

"Daha zinde hissettiriyordur."

•Yani evet" dedim soğuk bir sesle

"Neden bu kadar soğuksun Luna"

"Atlas yanlış bir şey yapıp veya diyip seni ümitlendirmekten çok korkuyorum. Sonra bana adım atarsan ümitlenip ben seni geri çevirince bana yükleneceksin çünkü."

"Luna söz veriyorum böyle bir şey olmayacak. Yeter ki normal davran."

"Elimden geleni yapıyorum."

"Teşekkür ederim."

"Her zaman."

Atlas sadece gülümsemekle yetindi.

Siparişlerimizi verdikten sonra, Atlas hiç hoşlanmayacağım bir konuya girdi.

"Luna"

"Efendim?"

"Çok güzelsin be."

"Atlas lütfen." dedim utanarak

"Hayır hayır, ciddiyim çok güzelsin. Herkes seni konuşuyor, herkesin dilinde bir Luna lafı. Ne zaman duysam herkesi boğasım geliyor biliyorsun di mi?"

"Hayır." dedim konuyu değiştirmeye çalışarak.
Atlas'ın ilgi alanı olan basketboldan konuyu açtım ve konuyu uzatmak için elimden geleni yaptım. Ona umut vermeyi gerçekten istemiyordum.

Basketbol diyince Atlas için akan suların durduğunu anladım ve bütün gece tek konumuz nerdeyse basketbol oldu. Ben de çok sevdiğim için konu da uzadı.

"Geç oldu sanki." dedim Atlas'a kalkmak için.
O da istemeye istemeye "Evet öyle oldu." dedi

Evin önüne geldiğimizde "Çok teşekkür ederim, kırmayıp geldiğin için. Umarım mutlu edebilmişimdir seni." dedi Atlas.

Atlas yavaş yavaş bana doğru yürümeye başladı. Gözlerimin içine baktı ve "Gözlerin çok güzel." dedi
"Sana bakmaktan kendimi alı koyamıyorum. Kendimi tutamayıp seni öpmekten korkuyorum." dedi ve dudaklarıma doğru yöneldi.

"Bu gece için teşekkür ederim." dedim kendimi geriye atıp gülümseyerek ve içeri doğru veda edip ilerlemeye başladım.

anonim: Nasıldı ama?

anonim: hadi ama senin geri çekildiğindeki yüzünün halini görmen lazımdı

anonim: yamuk suratlı Atlas,her halinden belli değil mi?

anonim: ve çimlerde neden tepiniyorsun aq

lunaxxpasali:  SANANE

lunaxxpasali: RAHAT BIRAK BENİ HAKKIMDA HER ŞEYİ ÖĞRENME BİLME KARIŞMA BANA

anonim: canım istemeden tanık oluyorum, ama isteyerek de olabilirim problem yok benim için :D

lunaxxpasali: yazma bana şu an sinirliyim.

anonim: ip ucuyla gelmiştim ama:(

anonim: Yatağının altına koydum.

anonim: rica ederin :)

sıcak şarap ||  textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin