anonim: Ne kadar engellersen engelle benden kurtulamayacağını biliyorsun di mi?
(görüldü)
Çok sinirliydim. Atlas'ın hareketleri cidden sinirlerimi bozuyordu. Bana bu kadar karışması cidden çok ters tepiyordu. Uygun bir dilde bir çok kez ona aramızda bir şey olamayacağını söylememe rağmen inatla devam ettiriyordu. Ve biraz daha devam ettirirse gerçekten sonu onun için çok kötü olacaktı.
Anonimden de zaten fenalık gelmişti, bu kadar ilgiye ve sıkılmaya alışık bir insan olmadığım için çok kötü hissediyordum kendimi.
Eve geldiğimde direk kendimi du"
Bu kadar önemli ne olabilirdi cidden merak etmiştim.
Luna Paşalı: uygunum 8 de, bakalın önünde buluşalım.
Beyza Ayvalık: Tamam canım
(görüldü 14.18)
Beyza ile buluşmak için evden çıktığımda üstümde beyaz t shirt ve bordo kot şortum vardı. Çok mükemmel gözükmüyordu ama çirkin de durmuyordu. Çantamı ve telefonumu alıp direk anneannemlere seslenerek evden çıktım.
anonim: I love you and I don't want to...
lunaxxpasali: vaay, billie diyosun
anonim: şarkının kimin olduğu umrumda değil, sözleri...
anonim: Luna ben nefes alamıyorum artık
anonim: bana yardım et
görüldü
Bakkalın oraya geldiğimde, Beyza gelmiş beni bekliyordu."Luna, hoş geldin."
"Hoş buldum."
"Deniz kenarına inelim mi, orda oturup konuşuruz."
"Tamam, olur."
Deniz kenarına doğru yürürken, Beyza bir hayli stresli gözüküyordu.
Bir yere oturduk ve konuşmaya başladık.
" Evet Beyza seni dinliyorum."
"Aslında konu benle alakalı değil." dedi yere bakarak.
"Kimle alakalı?"
"Bir arkadaşımla."
"Kimmiş o arkadaş?
"Atlas."
"Nolmuş Atlas'a" dedim soğuk bir sesle
"Luna biliyorsun ki Atlas seni çok seviyor. Gözleri senden başka hiç bir şey görmez hale geldi. Ortalarda ruh gibi geziyor ve artık onun için endişelenmeye başladım."
"Beyza daha Atlas'la doğru dürüst birbirimizi tanımıyoruz bile, gerçekten minnettarım ama çok hızlı davranıyor."
"Biliyorum ama birazcık tanımak için ona şans versen olmaz mı? Cidden çok iyi bir çocuk."
"Arkadaş olarak yakınlaşmayı çok isterim ama sonrasında nolur cidden bilemiyorum, ama olacağını cidden zannetmiyorum, boş yere umut verip daha fazla üzülmesini istemiyorum. "
"Sen de haklısın ama bir kez en azından beraber bir yemeğe çıksanız ya da ne bileyim Cunda'ya gitseniz, olmaz mı?"
"Yanlış düşüncelere kapılmasını istemiyorum onun."
"Ya tamam ben söyleyeceğim ona. Lütfen tek bir akşam."
"Bilemiyorum Beyza."
"Ya istersen Eren'e sor, Deniz'e sor, Alp'e sor Can'a sor hepsi çok iyi tanıyor ."
"Can mı? Geçen gün ona giriyordu resmen."
"Can onun bebeklik arkadaşı. Ama mevzu sen olunca kafayı yiyor Luna, iyi değil Atlas."
Hiç bir şey diyemedim. Çünkü gerçekten daha önce böyle bir şey yaşamamıştım. Böyle durumlarda ne denilir, nasıl davranılır bilemiyordum.
"Tamam Beyza, Cunda'ya veya bir akşam yemeğine giderim Atlas'la. Ama lütfen Atlas'ı uyar."
Beyza'nın yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.
"Gerçekten teşekkür ederim." dedi ve başka bir konuya geçtik.
Eve döndükten sonra bir bildirim sesi ile irkildim.
anonim: Yemeğe gidecekmişsin Atlas'la :')
anonim: çok güzel.
lunaxxpasali: Nasım haberin olabiliyor her şeyden hemen, kimsin gerçekten?
anonim: Sorma bana nerelisin
Ne içersin ne giyersin
Derdim sana, derman olsun
Ben gönülden okuyorum
Haberin yok, ölüyorumlunaxxpasali: Bu arada Akustik Travma 4. Şarkı: Sandal bana gerçekten hiç bir şey ifade etmiyor.
anonim: Biraz ince düşünsen bulursun aslında.
anonim: Ama uğraşır mısın bilmiyorum
anonim: Atlas'ı kırmamak için onunla yemek yiyeceksin.
anonim: peki benim için ne yapacaksın?
anonim: peki diğer onlarca senden hoşlanan kişi için ne yapacaksın Luna?
anonim: hiç birini kırmamak için hepsiyle yemeğe mi gideceksin?
lunaxxpasali: bak insanları kırmak en son isteyeceğim şey, lütfen bu yolla üstüme gelme
anonim: her neyse Sandal şarkısında benden bir ip ucu bulabilirsin.
görüldü.
——
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sıcak şarap || texting
Romansax: Nolacak böyle? x: Nereye kadar saklanacağız Luna? x: Nereye kadar seveceğim seni? x: Aklımı başımdan alıyorsun. x: ah o güzel gözlerin, döndürüyor başımı. x:lütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı...