O sabah Beyza'nın anneannemle aşağıda sohbet edişiyle uyandım. Direk üstümü giyinip aşağı indim. Beyza beni görünce gülümseyerek "Günaydın!" dedi. Abi sabah sabah bir tane vuracağım ağzına. "Günaydın"mış. Gülümseye çalışarak "Günaydın!" dedim
"Luna, bugün hep beraber tekne turuna gidiyoruz. Ben de senin için anneanneden izin almaya geldim vee şanslı günündesin ki izin verdi."
"yaa ne güzel." dedim sevinmiş görünmeye çalışarak.
"Ama geç kalmak yok, yoksa bir daha izin vermem." dedi anneannem
"Kızı sıkmasana." dedi dedem anneanneme bakarak.
"Merak etme." dedim yanağına bir öpücük kondurarak.
Hemen yukarı çıkıp çantamı hazırlamaya başladım. Güneş kremi, havlu, güneş gözlüğü, yedek bikini, yedek şort, yedek t-shirt. Hepsi tamamdı.
Bikinimi giyip altıma da kot şortumu geçirip aşağı Beyza'nın yanına indim.
"Ee başka kimler geliyor?"
"Bizim ekip, sizin evin yanında oturan kız Mina, bir de Can diye bir çocuk, iyi çocuktur o da."
"Aa Mina'yı tanıyorum. İyi kızdır"
"Öyle."
Beyza'yla yürüyerek marinaya gittiğimizde herkes orda oturmuş bizi bekliyordu.
Geçen gün çarpıştığım çocuk da ordaydı.
Beyza, Can diyerek onu kast ediyordu sanırım.
"Nerde kaldınız be bacılar." dedi Alp, Ceren'e sarılı olan kolunu havaya kaldırarak.
"Ay geldik." dedi Beyza aşağılayıcı bir sesle.
"Hadi hadi hadi! Ne bekliyoruz herkes tekneye!" diye bağırdı İpek heyecanla.
anonim: iyi eğlenceler güzellik. teknenin ön kısmındaki koltuğun altını aç. :)
Anonim'in dediğini yapıp teknenin ön kısmındaki koltuğun altını açtım.
Bir kesede gül vardı. Ve içinde bir not vardı.
Her insan bir yağmur tanesi gibidir. Kimi çamura, kimi gül yaprağına düşer. Ben de sana düştüm işte.
Anonim cidden çok tatlıydı.
Ama bu kadar çok şey bilmesi bazen beni tedirgin ediyordu.
"Gül güzelmiş." dedi Atlas yaklaşarak.
"Teşekkür ederim."
"Kimden gelmiş?"
"Hiç öyle."
"Haklısın, bu kadar çok şey sormamalıyım." dedi acı bir gülümsemeyle.
"Atlas aştığımızı düşünüyorum. Sen benim arkadaşımsın. Tabii ki sorabilirsin. Abartma. Sadece ben de bilmiyorum."
"Nasıl?"
"Bilmiyorum işte biri bırakmış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sıcak şarap || texting
Romancex: Nolacak böyle? x: Nereye kadar saklanacağız Luna? x: Nereye kadar seveceğim seni? x: Aklımı başımdan alıyorsun. x: ah o güzel gözlerin, döndürüyor başımı. x:lütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı...