yirmi iki

86 9 24
                                    

O gun yine boş boş gökyüzüne bakarken, telefonuma gelen mesajla irkildim.


Beyza Ayvalık: Luna naber? Bu akşam KESİNLİKLE GELMELİSİN!!! Ayvalık'ın en ünlü barına gideceğiz ve çok eğleneceğiz. Gelmezsen çok kırılırım. Geleceksin, itiraz etmiyorsun bile saat 20:30 da buluşuyoruz, her zamanki yerde. Öpüyorum.

Mesajın sonunda gözlerimi devirdim. Gerçekten gitmeyi istemiyordum. Ama nereye kadar böyle devam edecekti ki?

Dolabımda bulduğum, beyaz ve kendime en çok yaştırdığım elbiseyi giyip hafif bir makyaj yaptım.

Günler sonra bir yere çıktığımı gören anneannem "Hayırlı olsun, çıkmışsın mekanından." diyerek benle dalga geçti.

"Gelirim 2 saate falan. Öpüyorum ikinizi de " diyerek evden çıkıp bakkalın oraya doğru yürümeye başladım.

anonim: beyazları giymişsin

anonim: bana bu bir işaret mi

anonim: benle evlenmeye mi çalışıyorsun?

anonim: daha kendime damatlık bakmaya bile gidemedim...

lunaxxpasali: hee sana işaret gönderiyorum

lunaxxpasali: bak su an gönderdm geldi mi?

anonim: geldi geldiiii

anonim: bizim kaderimiz bir ve everyone knows that.

lunaxxpasali: anonim Özaslan

anonim: ne sandın

Bakkalın oraya geldiğimde henüz kimse gelmemişti.

İlk olarak Atlas geldi.

"Çok yakışmış." dedi ilk olarak

"Sağ ol."

"Naber?"

"İyi sen?"

"Ne olsun yuvarlanıp gidiyoruz."

"Aynı o şekilde."

"Luna senin bir şeyin mi var? Günlerdir çok durgunsun."

"İyiyim, sağ ol sorduğun için."

"Her zaman Luna."

Gülümsemekle yetindim.

Herkes yavaş yavaş gelmeye başlamıştı.Bir kısım Beyza'nın arabasıyla, bir kısım da Alp'in arabasıyla gidecekti. Beyza'yı tercih ettim.

Ama ettiğime pişman olduğumu hissettim.

Kafamı koltuğa yaslayıp dışarıyı izlerken, bir anda yanımda bir kol hissettim. Ve mükemmel ve baş döndüren bir parfüm kokusu burnumun içinden girdi.

Can.

Başkası olsa şaşardık di mi? Can ve sevgilisi Beren. Başka araba yokmuş gibi önde de Atlas.

Yanımda birbirlerinin içine düşen Beren ve SEVDİĞİM ÇOCUK Can.

Önde ise her fırsatta dikiz aynasından beni dikizleyen Atlas.

Harika...

Bir an önce varmak için resmen saniyeleri sayıyordum.

Geldiğimizde, içimden şükür duaları edip Beyza'nın arabayı bir an önce park etmesini bekliyordum.

Beyza, arabayı park edince ilk olarak ben indim. Ve beklemeden yürümeye başladım.

İpek gelip koluma girdi.

sıcak şarap ||  textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin