altı

118 18 25
                                    

anonim: kitleneceğini söylemiştim Luna ;)

anonim: iyi geceler, gök yüzünde de sen varsın Luna.

Delirecektim. Anonimim cidden. Cidden çok hoştu. Allahım. Yüzü de hoştur umarım diye düşünmekten kendimi alı koyamıyordum.

Sabah uyandığımda ilk işim koşuya çıkmak oldu. Şarkı dinleyerek 6.30 da koşmak. Bu hayatta yapmayı en çok sevdiğim  şey olabilir.

anonim: koşarken ve terliyken bile nasıl bu kadar harika olabiliyorsun Luna, kafayi mı yedirtmeye çalışıyorsun sen bana?

anonim: şimdi seninle bu sakinlikte deniz kenarında oturup güneşin doğuşunu izlemeyi çok isterdim. ama bir gün yapacağız. bir gün izleyeceğiz.


anonim: o güne kadar, o ana kadar gün saymaya, dakika saymaya devam edeceğim. Sen benim içimsin Luna. İçim.

lunaxxpasali: Eğer karşıma çıkmazsan bunu yapmamızın asla mümkün olmayacağını biliyorsun di mi?

anonim: göreceğiz.

(6.40 görüldü)

Koşarken bir müddet gözlerimi kapadım. Ve yanlışlıkla birine çarptım. Harika ya valla. Ne yani nerde yaşıyorsun sen? Gözlerini kapatıp koşmak falan.

"Ya ben çok özür dilerim. İyisin di mi?"

Karşımdaki çocuk gülümsedi.

"İyiyim iyiyim. Ben de hep koşuyorum bu saatlerde. Bazen benim de gözlerimi kapatasım geliyor. O yüzden sorun etme."

"Seni hiç görmedim buralarda yeni misin?"

"Adım Can, valla 5 yıldır burda yazlığım asıl benim seni ilk görüşüm."

"Pek insan içine çıkmazdım Ayvalık'ta . Yeni yeni."

"Anladım. Ya sen?"

"Ya ben?"

"Adını diyorum."

"Haa şey Luna ben."

"Memnun oldum. O zaman soğumadan koşuya devam ediyorum ben hoşçakal."

Çarptığım çocuk.

İnanamıyorum böyle bir şey yok.

Anlatamam size asla böyle bir şey yok.

Ya da var, ben gördüğüm her erkekten etkilenmeye başladım. Kafayı yiyordum iyice.

anonim: çocukla da çarpışmazsın.

lunaxxpasali: ama taş gibi çocuktu di mi?

anonim: kesn.
(görüldü 7.00)

—————

  lunaxxpasali: koşu sonrası

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  lunaxxpasali: koşu sonrası.
@kvncseld: kardesim benim boya posa kurban
+10 ayvalık is on fire
@ecegece böyle bir şey yok❤️
@derincur istanbula dön dedim lan
+80 abla istanbul mu ayvalık mı karar ver lan
————-

sıcak şarap ||  textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin