W tym momencie bardzo chciałam aby okazało się, że to jakiś żart.
Leżałam na chodniku w kałuży krwi, wpatrując się w niebo. Dookoła zebrało się sporo ludzi. Nie rozumiałam co mówili, obraz stawał się coraz bardziej rozmyty a głosy ludzi coraz cichsze. Z każdą sekundą było coraz gorzej.
„Nie chcę umierać, chcę tylko... przeczytać... mangę... Bo..."
Oczy same mi się zamknęły. Oto mój koniec, przez moje głupie bohaterskie popędy.
***
„O, słyszę głosy... Jestem w szpitalu?"
„Nie mam siły otworzyć oczu, nie mogę się ruszać..."
Usłyszała głos. To lekarz? Może pielęgniarka?
— Moja mała, słodka Hitomi-chan. Jesteś taka śliczna. Jestem ciekawa jakim quirkiem zostaniesz obdarzona. — był to głos kobiety, bardzo zachwyconej kobiety.
Do kogo to mówi, co się tam dzieje?
Czy na sali przebywa jeszcze inna poszkodowana osoba, którą ktoś przyszedł odwiedzić? I co to... Kuiuirk?
Próbowała, otworzyć oczy. Po dłuższej chwili, wygrała walkę z mięśniami.
„Co do cholery?! Kim ty jesteś kobieto?! To nie jest szpital!! Gdzie... ja jestem..?"
Zszokowana poruszyła całym ciałem co nie umknęło oczom kobiety. Miała przechlapane, ona ją na pewno porwała!
„Ale o co chodzi z tą całą Hitomi? W pokoju jest tylko ta kobieta... Zaraz, co... Coooo?! Co się stało z moimi rękoma?!!"
Zdziwiona i jeszcze bardziej zszokowana dziewczyna wydała z siebie dźwięk.
— Uuuu.
„Niech zgadnę, jestem sparaliżowana i wychudzona bo spędziłam wiele lat w szpitalu. Na pewno, tak jest!"
— Och, chyba jesteś głodna, prawda?
Kobieta podniosła dziecko i usiadła na kanapie. Trzymając je w ramionach podała butelkę z mlekiem. Była uwięziona w małym ciele, czuła się jak lalka.
„Czy... czy ja się skurczyłam? Nie... Sama w to nie wierzę, ale to jedyne co przyszło mi na myśl. To nie może być...!"
„Przeszłam reinkarnację!!?"
Witam was w fanficition o tematyce BnHA. Nie wiem co ile będą się pojawiać rozdziały. Ale na razie mam wenę i 2 kolejne rozdziały gotowe (niestety są krótkie ale są ważne).Mam nadzieję, że ktoś to będzie czytać bo mam mega dużo pomysłów, które mogłyby pojawić się w tej książce. Oby mi to jakoś wyszło.
Będę wdzięczna za komentarze i gwiazdki ❤️
Bayo~❤️💕
CZYTASZ
Nie zmieniaj fabuły || Boku no Hero Academia ✓
FanfictionMizuto Yuzuki, wzorowa uczennica 1 klasy liceum. Otaku, która całe dnie spędzała na oglądaniu anime i czytaniu mang. Pewnego weekendu, postanawia wyjść na miasto kupić nowe mangi. Przez swoje głupie popędy wplątuje się w pewne zamieszanie. Umiera. G...