GŁUPIE CIEKAWOSTKI

388 30 17
                                    

W pierwowzorze:
• Akcja miała się ciągnąć razem z fabułą anime.

• Deku miał być szalenie zakochany w Hitomi. (Również zostałby złoczyńcą)

• Podczas jednego z incydentu że złoczyńcami Deku ściąłby nożem włosy Hitomi, miałaby je wtedy ledwo do ramion. Nie pytajcie skąd pomysł, dawne dzieje.

• Shoto i Katsuki również czuliby coś do bohaterki.🤭

• Bohaterka w 3 sezonie wygadałaby się przypadkowo przed Dabim, że wie kim on jest.

• Miał być osobny wątek dotyczący ojca bohaterki, ale książka zakończyła się szybciej niż ten wrócił z mlekiem. W sumie tak naprawdę typ miał nie żyć i być byłym bohaterem. Miał mieć zielone włosy i morskiego koloru oczy(jak Hitomi).

• Hitomi prawdopodobnie wygadałaby się przed Katsukim z wszystkiego co jej się przydarzyło.

• Na początku Hitomi miała skończyć z Shoto, ale jakbym dalej potoczyła fabułę byłaby z Bakugou. XD

• Tak naprawdę nie wiem jakbym miała zakończyć tę książkę zważając na to, że seria nadal jest kontynuowana a fabuła i wątki stają się skomplikowane jak na prowadzenie takiego fanfika, pewnie może bym coś wymyśliła niezwiązanego z fabułą. xS

• Na festiwalu pod koniec 4 sezonu Hitomi śpiewała by razem z Jiro.❤️

• W pierwszej wersji 18 rozdziału wystąpiła pewna postać.
Jokasta(cóż za oryginalna nazwa), kuzynka Yuzuki. Gdy Yuzuki się budzi ta wyjawia jej że wciągnęła ją ona do swojego fanfiction, i że to co się wydarzyło jest prawdą.
Wcześniej dziewczyna zmarła przez ciągłe choroby. Odrodziła się w świecie BnHA. Pamiętała swoje poprzednie życie i znała anime.
Miała dar, który pozwalał jej zmieniać rzeczywistość za pomoc pisania np. książki. To co zapisała stawało się prawdą. Co za tym idzie mogła przenieść się do dawnego świata i po prostu wciągnąć Hitomi do świata BnHA.
Ale to był tylko zamysł, w oryginale poprawionym tego już nie ma. I w sumie dobrze.

• Na początku Hitomi miała w późniejszych wydarzeniach spotkać osobę podobna do Yuzuki znającą fabułę. Byłaby raczej to kobietka z 22 latkami na karku.

Więcej ciekawych rzeczy z powstawania tej książki nie pamiętam...🤔

Nie zmieniaj fabuły || Boku no Hero Academia ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz