Biraz +18 ;)
"Ya, zorlarsam ne olur?" Tekrar güldü ve ellerimi hâlâ belimdeyken ayağa kalktı. Ve elleri hâlâ belimdeyken yürümeye başladı. Yatağıma oturduğunda kendimi tutamadım ve kucağına oturdum.
Bu iş nereye gidiyordu hiçbir fikrim yoktu.
-
Elleri belimdeydi hâlâ. Ben de ellerimi omuzlarına koydum. "Bilmem, ne olur?" Konuştuğunda sesi öyle tuhaf çıkmıştı ki kucağında eriyebilirdim.
"Her şey olabilir aslında.'' Belimdeki elleri sıkılaştı ve biraz daha yaklaştık. Kucağında biraz daha kıpırdanarak daha iyi bir yere oturdum. Rahatsız olacağını bildiğim bir yere.
"Atlantis..." Sesi tam da olmasını umduğum şekilde çıkmıştı. Sırıttım ve kendimi kucağında tekrar hareket ettirdim. Ellerim boynunun arkasında birleşti. Dirseklerim omuzlarındaydı. "Ne oldu? Zorlanmış gibisiniz?" Güldü.
"Çok kötü bir kız oldun sen."
"Yaa? Öyleyse bir cezayı hakettim sanırım." Kucağından kalkacakken elleriyle beni sertçe geri oturttu.
Tanrım!
Bundan ben de etkilenmiştim!
"Tek zorlanan ben değilim gibi?" Yaramaz sesiyle kafamı arkaya attım ama çok sürmeden tekrar ona baktım. "Alakası bile yok."
"Cezayı hakettin bence de." Güldüğümde elleri çıplak bacaklarıma gitti ve yavaşça yukarı çıkmaya başladı. Yüzüm anında dondu ve ellerim saçlarına çıkmaya başladı. Saçları uzamıştı ama bu ona çok yakışıyordu.
Elleri şortumdan içeri girdi ve kalçamı kavradılar. Bir elimi yavaşça karnından aşağı indirdim ve tişörtünü kavradım. Yüzüme sanki izin istermişçesine bakıyordu. Gülümsedim ama bu ne yaramazcaydı ne de kötü bir gülümsemeydi. Samimiydim.
Yavaşça ona uzandım ve dudaklarımızı birleştirdim. Yavaşça öpüyordu beni. İncitmekten korkar gibi. Diğer elim de tişörtüne gitti ve kavradı. Tişörtünü yukarı doğru çektim ve o da kollarını kaldırdı. Hareketlerimiz ve öpüşümüz hızlanmıştı. Tişörtü çıkaracaktım ama dudaklarımı bırakmıyordu. Gülerek kendimi geri çekmeye çalıştım ama o da benimle geldiği için dudaklarımız asla ayrılmıyordu. Kahkaha attığımda dudakları hâlâ dudaklarımın üstündeydi. O da güldü. Tişörtünü çıkarttığımda kalçalarımı sıktı ve beni yatağa yatırdı. Tişörtü odanın içinde bir yere fırlattım ve ellerimi yüzüne çıkarttım.
Öpüşümüz daha da hızlandı. Bacaklarımı beline doladım. Elleri belimden yukarı çıktı. Göğsümün altında gelince eli durdu. Sütyen giymediğimi fark edince güldü ve ellerini tişörtümün altına getirdi. Tişörtü bir çırpıda çıkararak attı. Karşısında yarı çıplaktım. Bunu düşünüp utanacak çok zamanım vardı ama bu o zamanlardan biri değildi.
Dudakları boynuma inmeye başladı. Ne yaptığını bilmiyordum ama çok iyi hissettiriyordu. Ağzımdan bir inleme kaçtığında tekrardan güldüğünü hissettim. Bir eli karnımdan yavaşça yukarı çıktı. Dolgun göğsümü kavradığında tekrar inledim. Yavaşça aşağı inerek beni daha da zor duruma soktu.
Biraz da o zor durumda kalmalıydı.
Ellerimi göğsüne koyarak onu ittirdim ve üstüne çıktım. Kemerini çektim ve çıkardım. Pantolonunu aşağı indirdim ve pantolonu yatağın yanında yerini aldı. Boxerı vardı ve tam da üzerine oturdum. Kafasını geriye atarak tısladı. Dilimi karın kaslarına sürterek boynuna ilerledim. Bana yaptıklarının aynısını yaptım. Boynuna dişlerimi sürterek göğsüne indim. Tam bu sırada kendimi ona sertçe bastırdım. Sertçe inledi ve elleri saçlarımı kavradı. Karın kaslarını öperek aşağı indim. Dişlerimle boxerını kavradım ve ona bakarak güldüm. Kafasını geriye atmıştı. Yavaşça boxerını sıyırıyordum ki...
"Yemek hazır!"
Siktir!
"Siktir!"
-
Ben ne yaptım!?!??!?!?!?!??!
ama şunlara bir bakar mısınız??!?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?!,!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
atlantis| gyllenhaal
Short StoryI can't save us my Atlantis, we fall ♤ Yaş farkı içerir. Rahatsız olacaklar lütfen okumasın, lütfen.