#zawgyi
Taeyeon အလုပ္လည္း ၿပီးေရာ Company ကေန အိမ္ကုိ တန္းျပန္လာသည္
စိတ္ထဲမွာလည္း Yuriေျပာတ့ဲ စကားေတြၾကားၿပီး သူ႔သမီးကို ဆုံး႐ႈံးရသလုိမ်ိဳး Tiffanyကို ဆုံး႐ႈံးရမွာ Taeyeon ေၾကာက္သည္
Taeyeon သူမ အိမ္ေ႐ွ႕ေရာက္ေရာက္ခ်င္း သူမဖုန္းသံျမည္လာသည္
Taeyeon ဖုန္းေခၚသူကုိ ၾကည့္ၿပီး မ်က္ေမွာင္ၾကဳတ္သြားတယ္......
"ေအးေျပာ မင္း ဘာလုိခ်င္လုိ႔လည္း Seolhyun "
"Good Evening Taeyeon....ေနေကာင္းရဲ႕လား "
"ငါ မင္းနဲ႔ဟာသေတြ ေျပာေနဖို႔ အခ်ိန္မ႐ွိဘူး မင္း ဘာလုိခ်င္ ဘာျဖစ္ခ်င္ေနျပန္တာလည္း ဟမ္ "
"တုိ႔ လုိခ်င္တာ တစ္ခုတည္း Kim Taeyeonကုိ လုိခ်င္တာ.....တုိ႔ကုိ ျပန္လက္ခံလုိ႔ မရဘူးလား ဟင္...အရင္ကလုိ ရွင့္ကုိ နာက်င္ေအာင္ မလုပ္ေတာ့ဘူးလုိ႔ ကတိေပးပါတယ္....ၿပီးေတာ့ ရွင့္ႏွလုံးသားထဲ တုိ႔႐ွိေနေသးတယ္လုိ႔ ယုံၾကည္ေနေသးတယ္ "
"ဟာသေတြ ေျပာမေနနဲ႔ Seolhyun ငါ မင္းကုိ မခ်စ္ေတာ့တာၾကာၿပီ မင္းကုိ ခ်စ္မိလုိ႔ေတာင္ ငါ ေနာင္တရမိေသးတယ္ '
"ရွင့္ရဲ႕ ေမွာ္အ႐ုပ္မေလးေၾကာင့္ တုိ႔ကုိ မခ်စ္ေတာ့တာလား Taeyeon "
Seolhyun စကားေၾကာင့္ Taeyeon အရမ္းလန္႔သြားတယ္.....
"မင္း မင္း ဘာေျပာလုိက္တယ္ "
"ငွက္ကေလးတစ္ေကာင္က လာေျပာတာပါ Taeyeonက သူလုပ္ထားတဲ့ ပလက္စတစ္အ႐ုပ္မေလးကုိ ခ်စ္ေနတာတဲ့ "
"ေအး ဟုတ္တယ္ သူက အျပင္ပန္းက ပလက္စတစ္ဆုိေပမယ့္ မင္းလုိ ႏွလုံးသားက ပလက္စတစ္ ျဖစ္ေနတာ မဟုတ္ဘူး Seolhyun "
Taeyeon ေဒါသထြက္ၿပီး ေျပာတဲ့စကားေၾကာင့္ တစ္ဖက္က Seolhyun ရယ္လုိက္သည္
"ခစ္ခစ္ Taeyeon...႐ွင့္စကားေတြက တုိ႔ကုိ နာက်င္မယ္ထင္ေနတာလား ....႐ွင္ ဘာေျပာေျပာ ႐ွင့္ကုိ ခ်စ္ေနလုိ႔ နာရေကာင္းမွန္းေတာင္ မသိေတာ့ဘူး "
"မင္း ႐ူးေနတာဘဲ "
"႐ွင္သာ တုိ႔ဆီ ျပန္မလာရင္ ပုိ႐ူးသြားမွာ ေသခ်ာတယ္.....ဘယ္လုိလုပ္ရမလည္း ႐ွင့္ေဘးနားက လူက အ႐ုပ္မပါလုိ႔ တစ္ကမၻာလုံး သိေအာငိ ေျပာရမလား....အ့ဲလုိ ေျပာရင္ ဘယ္သူမွ ယုံမွာေတာ့ မဟုတ္ဘူး "