❤🅃🄰🄴🄷🅈🅄🄽🄶 ❤

345 21 45
                                    

Kim Taehyung and Jo Hyeon wedding day

"Kim Hyeon!" Jirin menjerit nyaring di dalam dewan itu sebaik saja pasangan mempelai itu turun dari pentas.

"Kim Hyeon!" Jirin menjerit nyaring di dalam dewan itu sebaik saja pasangan mempelai itu turun dari pentas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jungkook terlebih dahulu pergi menyapa Taehyung. Hal ini kerana dia malu dengan jeritan isterinya yang telah sah digelarkan bulan lepas.

"Jirin! Wey! Aku dah jadi isteri Taehyung wey. Tak tahu macam mana nak cakap! Aku happy gila!" Hyeon mula menangis kegembiraan. Terharu dengan segala yang terjadi pada hari ini.

"Aww! Our brutal girl became someone wife today. Unnie happy to you." Zureen memeluk tubuh Hyeon.

"Unnie tahniah!" Kali ini Leez pula mendakap Hyeon.

"Eo? Leez tak pergi sekolah ke hari ni?" Hyeon menyoal pelik. Hari ni hari Rabu dan sekarang baru pukul 12:00 tengah hari. Pelajar sekolah belum balik lagi. Tambahan pula Leez telah menjadi senior tahun akhir. Pasti mereka akan pulang pukul 2 petang.

"Pergi. Tapi waktu rehat tadi Jimin datang ambil. Katanya dia tak nak alone kat majlis ni." Hyeon mendengus. Di pandang wajah Jimin yang sedang rancak bersembang dengan suaminya.

Ada ke patut pergi culik si Leez ni? Kalau ye pun tak payahlah suruh Leez datang sekolah terus. Ada juga kes pergaduhan di dewan ni nanti.

Pasti Leez menjadi tumpuan ramai di sekolah tadi. Iyalah. Jimin tu bekas senior hot di sekolah itu. Tiba tiba saja datang sekolah semata mata nak jumpa gadis yang pendiam dan innocent. Mahunya semua tak tertanya.

"Nanti aku suruh Jimin settlekan. Kesian pula kat Leez. Mesti esok dia kena interview dengan budak budak sekolah kita." Hyeon mengangguk dengan kenyataan Jirin.

"Hyeon jaga Taehyung elok elok. Jangan selalu pukul dia pula. Bukannya boleh percaya sangat Hyeon ni." Hyeon mencebik diperli sebegitu oleh Zureen.

"Betul tu. Hyeon unnie kena lembut dengan suami unnie. Tak boleh kasar kasar. Ingat tau, kebahagian unnie ada pada Taehyung." Hyeon mengangguk. Malu pula apabila ditegur sebegitu oleh Zureen dan Leez.

"Kau dah plan nak honeymoon kat mana?" Soal Jirin. Teringin juga nak tahu ke mana Taehyung mahu bawa Hyeon.

"Entahlah. Taehyung tak bagi tahu lagi. Appa mentua aku bagi cuti 2 minggu dekat dia. Lepas tu, baru dia start kerja ganti appa dia."

"Kiranya Taehyung pun jadi macam Jimin dan Jungkook juga kan? Chief Executive Officer?" Hyeon menangguk perlahan.

"Jimin jadi CEO? Company siapa?" Leez menyoal hairan. Kenapa Jimin tak beri tahu padanya yang di sudah bekerja?

[C] OUR LOVE STORY | JEON JUNGKOOKWhere stories live. Discover now