Epilog

218 14 2
                                    

Każdy posiada jakiś strach. Niektórzy boją się pająków, inni burzy, a kolejni ciemności. Kiedyś bym powiedziała, że boję się samej siebie. Ale zmieniłam się. Jedyny lęk jaki teraz posiadam, to strach przed utratą kogoś. A także ten, że za niecałe trzydzieści minut mam zostać koronowana na nową Królową. 

Poraz ostatni na siebie spojrzałam, a następnie uśmiechnęłam się na to, jak wyglądam. Kompletnie siebie nie przypominam. Zamknęłam oczy, po czym podeszłam do drzwi. Słyszałam jak obcasy obijają się o podłogę i jak za mną ciągnie się długi czerwony materiał. 

Nigdy się nie spodziewałam, że ten dzień naprawdę kiedyś nadejdzie. Dzień mojej koronacji, jest właśnie dzisiaj. Od dnia dzisiejszego, Wolnym Królestwem Demonów będę rządzić ja. 

Della Midnight, jedna z ostatnich trzech żyjących Dragonów. 



Oczywiście jak można się domyślić, nie jest to koniec. 26 czerwca, o godzinie 16, pojawi się kolejna część tej książki, która znów będzie miała zmieniony tytuł.
Tym razem książkę będzie nosić nazwę „Królestwo Wieczności”.
Najprawdopodobniej będzie to chyba najkrótsza część tej historii, ponieważ na niej się już zakończy. Po niej będzie się ujawniać historia rodziców głównej bohaterki, ale nie zdradzę jeszcze kiedy. To wszystko zależy od tego, jak się wyrobię z pisaniem KW.
Ja tymczasem się z wami żegnam i życzę wszystkim miłego dnia!

Królestwo demonówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz