Hwayoung yavaşça odanın kapısını açmaya çalıştığında, kapının kolunun aşağı inmesi dışında bir şey olmadı. Hwayoung bununla birlikte kapıyı yumruklamaya başlarken odanın içerisinden sesler geliyordu.
"Hwayoung dur bir!"
"Taeyong sakin ol."
"Koş banyoya!"
Kısa süre sonra kapı açıldığında Taeyong Hwayoung'u hafifçe itti ve odadan çıkıp kapıyı kapattı.
"Kızım niye kapıyı yumrukluyorsun?!"
"Uykum gitti..." diye mırıldanmasına rağmen gözlerini ovalayan kızını kucağına alıp oturma odasına taşıdı.
"O zaman sakince televizyon izle dememiş miydim ben?"
"Ama baba... sıkıldım."
Taeyong kızına gülümseyip televizyonu açtı.
"O zaman ben kahvaltıyı hazırlayayım, sonra boyama yaparız."
"Evet!" Taeyong mutfağa gittiğinden birkaç dakika sonra ıslak saçlı Jaehyun da salona girdi.
"Babaya yağmur yağmış!"
Jaehyun gülümseyip Hwayoung'a göz kırptı ve Taeyong'a ilerledi.
"Bebeğim ne yapıyormuş?"
"Kahvaltı hazırlıyorum, ne yapayım?"
"Gidip duş al, ben hazırlarım."
Taeyong ona bir bakış attığında Jaehyun gülümsedi.
"Tamam, yumurtaları çok haşlama Hwayoung öyle sevmiyor. Çikolatalı sütte verme bu sefer sade içsin, omletleri ben yaparım."
Jaehyun'un kafa sallamasıyla Taeyong mutfaktan çıktığında Jaehyun telefonunu eline aldı ve Johnny'e son gelişmeleri yazarak cevap bekledi.
Bu sırada kapı zilinin çalmasıyla Hwayoung'un koşması, Jaehyun'un da onu yakalamak için koşması evde gürültü yarattı.
Hwayoung kapıyı açmış ve çoktan elini beline koyup kapıdaki, takım elbiseli adamı süzmüştü.
"Kimsiniz bayım?"
"Hwayoung, biraz çekil tatlım. Kime bakmıştınız?"
Hwayoung Jaehyun'un elini tutup biraz geriye gittiğinde adam ellerine biraz bakmış, ardından kibirli bakışlarını Jaehyun'un yüzüne çıkarmıştı.
"Bay Lee ile konuşmam gerekiyor."
"Kimsiniz?"
"Kim Jinhwan, avukatım."
Jaehyun kapıdan çekilip salonu gösterdiğinde Jinhwan salona geçti ve etrafa bakındıktan sonra koltuğa oturdu.
"Bay Lee?"
"Çağıracağım."
Jaehyun önce mutfağa gidip yumurtaların altını kapattı, ardından yanına gelen Hwayoung'u yanına çekti.
"Mutfakta otur, o adamla konuşma."
"Tamam babacığım."
Hwayoung masa örtüsüyle oynamaya başladığında Jaehyun mutfaktan çıktı ve odaya giderken Jinhwan'a gözünün ucuyla baktı.
Taeyong odada, saçlarını havluyla kurutmaya çalışıyordu.
"Yumurtalar oldu mu?"
"Avukat geldi, neden bilmiyorum. Seni görmek istiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For My Baby - JaeYong-
FanfictionJaehyun ev işlerini halledecek ve evinde kalacak biri arar. Taeyong ise boşandığı karısından, velayeti kendisinin üzerine olan bebeği için iş arar. Hem bebeğiyle vakit geçirmesi gerekiyordu, hem de para kazanması. "Taeyong kıyafetlerimi ütüler misi...