Final ❤️

2.3K 191 147
                                    

Jaehyun sabah kalkıp yanında yatan eşinin yanağına öpücük koymuş, ardından kalkarak mutfağa ilerlemişti. Eşi yorulduğu için kahvaltı hazırlaması gerekiyordu, evleneli iki yıl olmuştu ve Jaehyun Taeyong'a prenslere layık bir hayat sunmaya çalışıyordu.

Üstelik bugün büyük bir gündü, Taeyong ve Jaehyun evlat edinmek için yetimhaneye gideceklerdi. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra Johnny'i aradı ve Hwayoung ile konuştu, Hwayoung'a sürpriz yapacaklardı.

Yatak odasına koştu ve eşine çarpmamaya özen gösterip yatağa atladı, Taeyong'un korkuyla gözlerini açmasıyla ise beline kolunu sarıp onu kendine çekti ve boynuna tatlı bir şekilde öpücük kondurmaya başladı. Saçları ise Taeyong'un yüzünü huylandırmış, gülmeye başlamıştı.

"Sanırım bu yeni 'günaydın' deme şeklimiz, hım?"

"Aynen öyle." diye mırıldandı Jaehyun öpücükleri kesip Taeyong'a bakarken.

"Kahvaltıyı hazırladım, yüzünü yıkayıp gel."

Taeyong kafa salladı ve ayağa kalkarken kocasından destek aldı. Banyoya ilerlerken muhabbete başladılar.

"Hwayoung ile konuştun mu?"

"Evet, yemeğini yemiş. Johnny onu hayvanat bahçesine götürecekmiş."

"Harika, heyecanlandım!"

Jaehyun gülümsedi ve Taeyong yüzünü yıkayınca elinden tutup mutfağa ilerledi.

"Şimdi hızlıca kahvaltını yap, hemen gidelim."

"Evet, hemen gidelim!"

"Ne?"

"Evlat edineceğimiz çocukla kahvaltı yaparız!"

"Ama hazırladım..."

"Sorun değil, biraz atıştıracağım." Jaehyun da kafa sallayıp ağzına yemekleri sıkıştırmaya başladı, hazırlamıştı ve doymadan kalkarsa aklı geride kalırdı.

On dakika sonra Taeyong masayı toplamaya başladığında Jaehyun da mecburen kalkıp yardım etti.

"Jaehyun, dışarıda biraz daha yeriz. Bunun için üzülmene gerek yok." Taeyong Jaehyun'un yanaklarını elleriyle sıkıştırıp söylediğinde Jaehyun gülümsemiş, kafa sallamıştı.

"O zaman ben giyiniyorum, sende sonra giyinirsin."

Jaehyun dudaklarını büzdüğünde Taeyong odaya girmek üzereydi.

"Şey... biz evliyiz. Biliyorsun değil mi? Vücudunu defalarca kez gördüm, ö-"

"Kes sesini!" Jaehyun güldüğünde Taeyong odaya girdi, Jaehyun ise telefonunu eşofmanının cebine koydu.

"Çok mükemmel olma!"

"Bu imkansız!"

Jaehyun sıkıntıdan yatak odasına girdiğinde Taeyong bileklik takıyordu.

"Giyindiğini haber verebilirdin."

"Daha hazır değilim ama, dişlerimi fırçalayacağım. Ceketimi de giyeceğim."

Jaehyun omuz silkip dolabını açtı ve içinden pantolon ile beyaz tişört çıkarttı, giyindikten sonra dişlerini beraber fırçaladılar ve evden hızla çıktılar.

" Ya bize vermekten vazgeçerlerse?" Taeyong endişeyle sorup tırnaklarını ağzına götürdüğünde Jaehyun elini tuttu.

"Endişelenme, her şey yolunda."

Yetimhaneye vardıklarında hızla içeri girdiler, çoğu işlemi halletmişler, geriye sadece birkaç evrak işi kalmıştı.

"Merhaba Bay Junglar, tekrar hoşgeldiniz. Lütfen istediğiniz çocuk yaşını söyleyin, size göre uygun evlatlarımızı gösterelim."

For My Baby      - JaeYong-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin