9

3.3K 269 231
                                    

"Taeyong... Taeyong uyanmalısın!"

Kolumdan hafifçe sarsıldığımda gözlerimi açıp bana bakan Jaehyun'a baktım.

"Alışverişe gideceğiz, kalk hadi."

Yatakta oturur hale gelip odamdaki Jaehyun ve Johnny'i inceledim, ardından ise yataktan kalkıp örtüleri düzelttim.

"Johnny?"

"O Hwayoung ile ilgilenecek bir günlüğüne."

Johnny'nin bize son gelişinin üzerinden bir hafta geçmişti ve onu bu süre boyunca ilk defa görüyordum.

Banyoya gidip yüzümü yıkadım ve bir süre kendime aynadan baktım, küvete yatıp uyumak istiyordum. Çok uykum vardı.

Dişlerimi de fırçalayıp çıktım ve Jaehyun'a döndüm.

"Hemen mi çıkacağız? Kahvaltı hazırlamam gerekiyor."

"Johnny Hwayoung'u alıp Taeil'e götürecek, biraz vakit geçirip birbirlerine alışmaya çalışacaklar. Biz de dışarıda yeriz bir şeyler."

Kafa sallayıp dolabımdan pantolon ve tişört aldım, tekrar banyoya giderken Johnny'nin bir şeyler mırıldandığını duyabiliyordum.

"Babam anneme 'kalk hazırlan' dese şimdiye dışarıdalardı, Taeyong hal-"

Üzerimi değiştirip çıkardıklarımı banyoda bıraktım ve telefon ile cüzdanımı alıp cebime koydum.

"Gidebiliriz."

Jaehyun odadan çıkınca takip ettim ve çizgifilme odaklanmış kızımın yanağına bir öpücük kondurup evden çıktım. Jaehyun arabaya biniyordu, yanına gidip siyah aracın kapısını açtım ve içeri otururken esnememi durduramadım.

Dün gece arka bahçede uyuyakalmıştım ve gece uyandığımda her yerim ağrıyordu, ardından yatağıma gitmiştim ama bir fayda  etmemişti.

"Uykucu."

Jaehyun'a bakıp kafa salladım ve tekrar esnedim, bıraksalar bir gün yatabilirdim.

"İlk önce yemek yemeye gidelim çünkü sen her an uyuyacak gibi bakıyorsun."

Ona gülüp kafamı dışarıyaçevirdim ve hızla geçen insanlara baktım.

"Neden alışverişe çıktık?"

"Johnny'nin düğünü için, takım ve yüzük alacağız. Bir de hediye."

Direksiyonu çevirirken mırıldandı.

"Hediye seçmekte cidden kötüyümdür."

"Onlara ne hediye alacağız ki?"

"Villa?"

"Bebek eşyası?"

İkimiz birden mırıldandığımızda Jaehyun'a bakıp güldüm ve kaşlarımı kaldırdım.

"Villa?!"

Omuz silkip güldü.

"Sana söylemiştim."

"Daha önce hiç evlilik hediyesi almadım ama bana gönderilen hediyelerin arasında bebek eşyaları vardı. Hoşuma gitmişti."

"Bebek eşyası güzel olabilir."

Jaehyun arabayı bir restoranın önüne çekip indi ve bende indiğimde elini belime koyup restorana girdi.

Elini neden belime koyduğunu bilmiyordum ama sanırım bu beni güvende hissettiriyordu.

"Hoşgeldiniz." Siyah pantolonlu ve kırmızı gömlekli bir adam karşımızda eğildiğinde hafifçe eğilerek karşılık verdim ve Jaehyun'a baktım. O eğilmiyordu, sadece adama ve bana bakıyordu.

For My Baby      - JaeYong-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin