Mia

1.6K 101 0
                                    

Možda ovo ipak i nije bila loša ideja. Prošlo je par dana od kako smo Aleksa u vezi i kada bih mogla da opišem naš odnos u kratkim crtama, bilo bi savršeno.

Ne pamtim kada sam bila sa nekim ko mi je posvećivao ovoliko pažnje. Možda ih je i bilo, ali zbog Dejmona nisam to primećivala.

Nastavili smo naš običaj. Posle posla bih ja otišla kod njega ili bi on došao kod mene.
Gledali bismo film, večerali. Pružao mi je osećaj zadovoljava. Osećala sam se srećno. On me je činio srećnom.

Pripreme za otvaranje lokala su bile pri kraju. Elajdža je bio zadovoljan i ja sam bila srećna zbog toga.

Gledala sam u pozivnicu koju sam spremila za Andreu. Ostalo je samo još da joj pošaljem.

- Dobar dan. - čula sam ženski glas i podigla glavu.

- Zatvoreni smo. - rekla sam i opet spustila glavu.

- Privatno je. - ponovo sam pogledala ka ženi koja je koračala ka meni i ugledala Andreu.

- Andrea? - bila sam iznenađena što je vidim.

- Ćao. - nasmejala se i pokazala blistavo bele zube. Bila je još lepša nego na slikama. Duga kosa, vitko telo, veoma lepih oblina. Jasno mi je zašto je Aleksa bio zaljubljen u nju. - Znaš ko sam ja, nema potrebe da se upoznajemo. - rekla je šetajući po lokalu. - Lepo je ovde. Uradila si dobar posao. Sviđa mi se. - pogledala je opet u mene i nasmejala se. - Ovde sam poslom i rešila sam da svratim i da te pozdravim. Znaš, čula sam mnogo toga lepog o tebi i morala sam da te upoznam.

- Andrea, zašto si ovde? - nije mi se svidela njena njena poseta. Posao? Imam osećaj da sam ja taj posao.

- Da upoznam tebe. Ženu koju je Aleksa Krsmanović stavio ispred karijere. - rekla je to nekako sarkastično. - Novine su danima pisale o tome. Nemoj da shvatiš ovo kao da dolazim jer sam ljubomorna bivša, jer nisam. Moj brat i suprug žele da otvorimo hotel ovde i kad sam već tu, da iskoristim priliku. - stala je ispred mene. - Lepa si. - nasmejala se. - Žao mi je što sam upala ovako, ali žensko je to. Mislim razumeš i ti sama.

- I dalje ne razumem razlog tvoje posete. - ova žena me plaši.

- Izvini, nisam  htela da te zbunim. Aleksa je dobar, ako se izuzme sranje koje je napravio, zaslužuje da bude srećan. Drago mi je da ima tako finu osobu pored sebe.

- Drago mi je što misliš tako.

- Ne bih onda više da ti smetam. - krenula je ka vratima i onda zastala. - Nadam se da ti neće smetati da popričam sa njim. - o čemu ona ima da priča sa njim?

- Naravno. - rekla sam i pogledala u pozivnicu. - Andrea, htela sam ovo da ti pošaljem, ali kad si već ovde, iskoristiću priliku da ti je predam.

- Šta je to? - krenula je ka meni.

- Uskoro je otvaranje, želela sam da ti pošaljem pozivnicu i iskoristim priliku da popričam sa tobom. Možeš da povedeš koga god želiš.

- O čemu si želela da pričamo?

- O Aleksi.

Izdahnula je i osmeh joj je nestao sa lica.

- Šta sa Aleksom?

- Promenio se. Ne znam kakav je bio pre, ali znam kakav je sad. Pričao mi je o tebi i Andreju. Stalno. Andrea, on se kaje. Da li si nekada pomislila da mu oprostiš?

- Aleksa i ja smo imali divne trenutke. Voleli smo se. Imamo sina koji je dokaz naše ljubavi. Ali zbog njegovih postupaka naša veza je propala. Možda sam negde ja pogrešila. Možda je negde on. Nisam ni ja neka svetica. - uhvatila je vazduh i izdahnula. - Želela sam da mu oprostim, mnogo puta. Ali uvek se setim svog sina koji ga moli na stepeništu da ostane i onda se setim Alekse koji odlazi. Taj trenutak me izjeda. Ubija. - pogledala je iza mene. - Razgovaraću sa njim, po poslednji put. Ne zbog sebe, već zbog svog sina. - tada joj je zazvonio telefon.

- Gotova sam za minut. - rekla je nekome. - Važi. Ne brini. Dobro. Čekajte me tu. Ćao.  - rekla je i prekinula.

- Izvini, moram da idem. Razmisliću o tvom pozivu i obavestiću te da li ćemo doći. Nemoj Aleksi da pričaš da sam dolazila ovde. Bar ne, dok ja ne popričam sa njim. - okrenula sam i krenula ka vratima, a zatim se po ko zna koji put vratila kod mene. - Deluješ mi kao dobra devojka. Ne znam kakav je on sada, ali čuvaj se. Nikad ne znaš šta može da ti donese dan sa njim. Zbog Mia. - nasmejala se i otišla. Bože, kakva žena.

Andrea je kad je pogledaš, žena sa stavom. Žena, koja je kao pojava seksipilna.
Kada progovori, iz nje izlazi autoritet. Stav. Nju je nemoguće nevoleti.
Svesna sam zašto je Aleksa toliko bio zaljubljen u nju. Ko ne bi?

Razlog da zaboravimWhere stories live. Discover now