Deku
2 godziny późniejNagle z snu wybudziła mnie ręka Kacchana na moim brzuchu, oraz coś mokrego na szyi...
- Kacchan? Co robisz?- odwróciłem się w jego stronę. Nie odezwał się ,usiadł na mnie i zaczął mnie całować, jego pocałunek był namiętny i delikatny, zarazem stawał się bardziej brutalniejszy. Zaczynało mi brakować powietrza, więc uchyliłem usta ,aby wziąć oddech, Bakugo korzystając z sytuacji, wbił się moje usta, błądził swoim językiem po moim podniebieniu. Oddałem pocałunek ,zaczęła się walka o dominację, po paru sekundach, podałem się i oddałem się Katsuki'emu.
Ustąpił, ale nie na długo, zaczął całować moją szyję ,oraz zdejmować moją jęczeć ,wraz z sobą. Zaczął pieścić moje ciało.Katsuki
Zacząłem pieścić jego ciało ,był on strasznie seksowny, nagle zaczął jęczeć z zadowolenia ,zacząłem zmierzać coraz niżej i niżej. Już chciałem zdjąć mu spódnicę ale w ostatniej chwili się powstrzymałem....
- Mogę?- spytałem.... bałem się jego odpowiedzi, ponieważ jestem twardy w spodniach....
- Jesz-cze s-ię py-tasz...- na moją odpowiedź nie musiał długo czekać, szybkim krokiem zdjąłem sobie i mu spodnie . Zacząłem bawić się jego penisem. Jego piski były seksowne ale i zarazem słodkie ,mógłbym słuchać ich zawsze. Nagle Deku wstał, i zaczął się zbliżać do mojego członka.
- teraz ja się pobawię. - zaczął rękami bawić się moim członkiem, wyglądało to strasznie seksownie.... nagle włożył go sobie do ust. Czułem jego ciasne usta, które zostały specjalnie sformułowane dla mojego przyjaciela|>-<| Czułem się dobrze....
Byłem rozpalony, podniecony, teraz ja pokaże temu nerdowi ,co potrafię. Wyrwałem jego usta z mojego penisa, rzuciłem go do tyło. Po jego twarzy widać było że nie wiedział co się dzieje. Rozszerzyłem mu nogi na oścież i wszedłem w niego. Zajęczał.... . Zacząłem się w nim ruszać ,na początku powoli ale po chwili coraz szybciej. Nagle deku zaczął jęczeć głośniej. Znalazłem , jego czuły punkt. Zacząłem celować każde swoje wbicie w to miejsce . Po paru minutach oboje doszliśmy. Ten głupi nerd myślał ze to już koniec. Pomylił się debil zrobiliśmy jakoś tak 4 rundki ,deku leżał cały wyczerpany, chociaż ja też. Poszedłem się umyć, kiedy przyszedłem on spał, chociaż się mu nie dziwię. Przecież uprawiał ze mną seks, a nie z nikim innym. Co on myślał że skończymy po 2 rundzie, jutro będę chciał powtórkę.|tutaj macie podpowiedzieć co będzie w następnym rozdziale😏|Dobra położę się spać ,ponieważ też jestem wyczerpany. Położyłem się koło niego i zasnąłem.Oj deku przygotuj się na ciekawy tydzień.....
CZYTASZ
~°Proszę Wybacz Mi°~°BakuDeku°~[ZAKOŃCZONE]
RomanceA co by się stało jeżeli młody bląd włosy chłopak zakocha się w chłopaku którego wręcz nie nawidzi ,przez co nie potrafi opanować swoich napadów złości. Czy ta znajomość zmieni bieg wydarzeń? Czy blądyn zakceptację swoje uczucia ? CZYTACIE NA WŁASNĄ...