~°17a°~

2.4K 103 4
                                    

Deku :
Minęło chyba z 4 dni jestem w tym samym czarnym pokoju z 2 osobowym łóżkiem i tylko kajdankami Tomura odwiedził mnie 1 raz dziennie ale mi to wystarcza nie chce go widzieć. Jest okropny chce do Kacchana. Błagam niech on będzie bezpieczny błagam niech on nie umrze błagam już wolałbym abym to był ja tylko nie on. Nagle do pokoju wszedł Tomura ,podszedł do mnie i lekko pocałował mój policzek miał czarną bluzę i takiego samego spodnie jego włosy jak zawsze były nie ułożone ale miały bardzo ładne włosy taki jaki ma Eri. Ciekawe czy UA w ogóle planuje nas odbić mam nadzieję że tak. Nagle poczułem czyjąś rękę na moim policzku, od razu zacisnąłem mięśnie. Nie wiem dla czego ale on zawsze ma takie zimne dłonie ,i takie jakby inne w końcu to jego zdolność ale jego dotyk sprawia że czuję się nie swojo ale dotyk bakugo też taki jest w niektórych miejscach ,na samom myśl się zaczerwieniłem, ale od razu wróciłem do normy ,chciałbym go dotknąć przytulić .
- ejj Izuku o czym myślisz?
Usłyszałem głos Tomury od razu się wzdrygnąłem. I rzuciłem wzrokiem na podłogę.
- Aaaa i Bakugo już Cię nawet nie pamięta. Teraz jest z Kirishimą a ty ze mną czy to nie przecudowne. Nieprawdaż Kotku?

Co ale jak to on nie mógł by zapomnieć nie nie nie on mnie kocha wiem o tym ,tak samo ja go będziemy na zawsze razem.

UA:
( narrator )
Właśnie ustalamy jak odbić naszych uczniów : Izuku Midroiya oraz Katsuki Bakugo.
Najprawdopodobniej zostali porwani przez Legion Zabójców.
Oraz Kirishima przestał przychodzić do szkoły od tego samego dnia co Izuku i Katsuki. Podczas tych 4 dni bohaterowie ustalili bazę złoczyńców i postanowili następnego dnia ją zaatakować. Wiedzą że nie będzie łatwo na początku zrobią cichy alarm i zaprowadzą mieszkańców kamienicy do bezpiecznego miejsca. Bohaterów na tej myśli będzie ponad 20 ponieważ aktualnych członków jest 6 jak nie 7, oraz dochodzą do tego nomu. Nie znamy ich ilości więc lepiej dmuchać na zimno. Ewakuujemy cicho ludzi o 15 zajmie nam to około z 3 godziny. Otoczony bazę tak by nikt z niej nie mógł wyjść. Społeczeństwa będą bronili z 4 bohaterów 19 będzie pilnować bazy tak aby nikt nie wychodził policja będzie asekurować ludzi. 4 karetki, na wszelki wypadek i tyle samo bohaterów ile stoi na zewnątrz wejdzie do środka. Bohaterowie bardzo sprytnie stworzyli plan. Tak aby udało się bez większych Szkodów ,lecz wciąż jest duże prawdopodobieństwo że mogą przegrać.

Następnego dnia postępowali tak jak zaplanowali o zaplanowanej godzinie weszli do bazy. I na w starcie zaczęła się walka. Bardzo dużo było rannych oraz byli też ci którzy oddali za to życie. Ale to był dopiero początek. Pierwsza fala planu miała trwać do 19. Gdy na zegarze wybiła godzina 7 do bazy wbiło 20 bohaterów. Złoczyńcy się bardzo dobrze trzymali ale mieli już bardzo wielkie straty niektóre nomu przegrało walkę zostało z 15 tylko 3 ale 3 najsilniejsze. Tomura wiedział że trzeba się ewakuować ponieważ widział ile bohaterów jest przed bazą. Rozkazał aby się wycofać. Bohaterowie ruszyli na poszukiwanie zaginionych uczniów. Poszykowali wszystkie pomieszczenia gdy nagle trafił na jedno. Otworzył je a na łózko zobaczył małą postać z zieloną czupryną. Pomogli mu i wynieśli z tamtego miejsca. Ale niestety Katsukiego nie znaleźli.
.

~°Proszę Wybacz Mi°~°BakuDeku°~[ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz