9. BÖLÜM

1.6K 100 8
                                    

İyi okumalar...

Ertesi gün....

"Gösterdiğimiz sınırda bekleyin. Kaç gün sürecek onu bilmiyoruz ama bekleyeceksiniz. Gerekli tüm malzemeler temin edilecek size. Mühimmatlarınızı olabildiğince fazla alın. Size güveniyorum çocuklar." Murat albayın sözü bitince ayağa kalkıp "Emredersiniz komutanım!" dedik. Odadan çıkınca Mert yanıma geldi. "Sen iyileşti mi Mert?", "Ya evet, iyileştim diyorum." dedi saçımı karıştırarak. "Ya uf, dur bir." dedim kapıyı açıp hangara girdim. Bizimkilerde gelip çay koydular. Kendi çayımı almak için ayağa kalkınca Mert yanıma geldi. Duvara yaslandı. "Dün ne oldu? Baya geç geldin eve." deyince Burak'ın gözleri beni buldu. " Alp ile buluştuk." gözlerini kocaman açtı. "Bizim Alp'le? Hani şu senin eski sevgilin olan." dedi sırıtarak. Koluna vurdum. "Sussana gerizekalı." dedim çayı alıp Alperen abinin yanına oturdum. "Ee komutanım ne zaman gideceğiz?" diye sordu Barlas. " Gideriz işte. Bilmiyorum." dedi sertçe. Ona döndüm. Bana bakıp ayağa kalktı ve dışarıya çıktı. Gözlerimi devirdim ve çayımı yudumlamaya başladım. Telefonum çalmaya başladığında cebimden çıkardım. Mert eğilip baktı. Oflayıp dışarıya çıktım ve açtım. "Efendim." dedim elimi cebime koyarak. " Seni bulmuşken bırakamam Gamze. Lütfen bir şans daha ver." güldüm. "Hadi ya. Şans istiyorsun? Benden şans istiyorsun öyle mi?", "Evet, bak lütfen. O gün olanları, hatta o kızı bile hatırlamıyorum . Affet beni.", "O gün yattığın kızdan mı bahsediyorsun Alp?" dedim. "Ya bak-", "Kapa çeneni Alp! Affedeceğimi mi sanıyorsun seni? Dün sana dedim değil mi? Benim sevdiğim biri var. Eğer bir daha beni arayıp bu tür şeyleri söylersen, gelirim seni vururum. Anladın mı?! Vururum seni!" dedim. "Kullandın değil mi beni?" dedi bağırarak. " Ya sen ne saçmalıyor-" telefonun kulağımda çekilmesiyle arkamı döndüm. Burak telefonu kulağına götürdü ve "Ne diyorsun lan? Bana söyle." dedi. Ne dediğini duyamıyorum fakat sinir küpü olmuştu Burak. "Bir daha sevgilimi ararsan, o kalmadan ben o kafanda deliği açarım. Anladın mı !?" sonra da telefonu kapattı ve bana uzattı. "Sağol." dedim ve içeriye girmek için arkamı döndüm. Kolumdan tutup kendine çevirdi ve sarıldı. O an o kadar sarılmayı çok istedim ama,yapamazdım. "Burak. Lütfen." dedim ve ayrıldım. "Gamze.", "Burak, lütfen dedim." İçeriye girdim. İçeriye Hasan girdi "Albay, helikopterin geldiğini söyledi komutanım. Sizi bekliyor." dedi hazır ola geçerek.

_____________

"Komutanım 1 kilometre sonra 23, 80 doğu." dedim Haydar abiye dönüp. "Tamam dişi kurt. Haydi beyler. Güneş batmadan orada olmalıyız." dedi ve ilerlemeye devam etti. Barış yanıma geldi. "Komutanım.", "" Efendim Barış. "," Moraliniz bozuk gibi? Kötü gibisiniz. Gözleriniz şiş. Sormak haddime değil ama ne oldu?"," Estağfurullah, sorabilirsin de bir şey yok. Gece uyumadım ondandır. "," Pek inandırıcı gelmedi ama. Neyse komutanım. " dedi ve yerine geçti. Yaklaşık 5 dakika sonra varmıştık. Bulunduğumuz yerde küçük ağaçlar vardı." Şahan buraya koğuşlanıyoruz." dedi Burak. Onaylayan sesler çıkınca Burak
Çantasını bıraktı. Silahımı bırakıp yere çömeldim. Çantamı çıkardım. İçinden suyumu alıp içtim, geri koydum. " Dinlenmek isteyenler en fazla 3 saat uyuyabilir." dedi Haydar abi. "Komutanım.", "He, söyle dişi kurt.", "Ben biraz dinlensem olur mu?", "Tabi tabi. Geç dinlen." dedi. Kafamı sallayıp taşın arkasına adımlayıp mat'ımı çıkarıp serdim. Çantamdan bisküvi çıkarıp iki tane aldım içinden. Geri kapatıp kafamın altına yastık niyetine koydum. Uzanıp bisküviyi ağzıma attım. Adım sesi gelince kafamı çevirdim. Burak gelmişti. Yanıma birazcık(!) boşluk bırakarak mat'ını serdi. "Az kaysan diyorum." milim oynatarak kaydırdı. Arkamı dönüp dizilerimi kendime çektim. Gözlerimi kapattım. "Azcık ortaya çekil canım. Sırtın yere değiyor. Üşütürsün." dedi üzerime eğilip saçımı okşayarak. Kayınca üzerime bir şey örttü. Kafamı kaldırıp baktım. Parkasını üzerime örtmüştü. Doğruldum. "Bana gerek yok. Sağol. Sen üşürsün bu sefer." dedim üzerine doğru sererek. Sırt üstü bir eli altında yatıyordu. Gözleri kapalıydı ama yandan sırıttı. Gamzesi çok güzeldi ve öpmemek için kendimi zor tutuyordum. "Hala beni düşünüyorsun. Beni seviyorsun." dedi kendine çekip kollarımı sıkıştırarak. "Hayır, sevmiyorum. Bırak,sana ya." dedim kollarımı çekmeye çalışırken. "Rahat dur dişi kurt. Dün o herifle buluşmanın hıncını çıkarmayayım." dedi kafamı omzuna koyarak. " Ne alaka şimdi. Bırak." dedim. "O gün anladım ki uyuduğum en huzurlu geceymiş, yanımda sen yatıyordum çünkü.", "Bu laflara kanacağımı sanmıyorsundur umarım." dedim ve boşluğuna geldiği an çıktım. Kendi parkamı çızkrıp üzerime örttüm. "Gamze.", "Bak 2 saatim kaldı ben geceden beri uykusuzum. Çıldırtma, uyuyorsan uyu, uyumayacaksan git." dedim dizlerimi kendime çekip. "Burak, bırak kızı la, uyusun." haydar abinin bağırma sesiyle başımı kaldırdım. "Allahın kurban komutanım." dedim ve Burak'a dil çıkardım. "Alla allaa, sus da kızım, yat işte." dedi Laz şivesiyle. "Sen nerelisin Burak?", "Ofluyum.", "Şaka yapıyorsun.", "Yoo. Susar mısın uykum var?" dedi ve bana döndü. Gözlerimi devirip arkamı döndüm. "Ortaya kaysana ya. Belin dışarıda." dedi ittirerek. Oflayıp arkamı döndüm ve ona sarıldım. Tam bir şey diyecekti "Susar mısınız komutanım. Uykum var. Dün bir şerefsiz yüzünden uyuyamadım." dedim. Güldü ve ellerini belime sardı...
_________

"Komutanım. Komutanım. Kalkar mısınız?" Mücahit Burak'ı uyandırmaya çalışıyordu. "Şiştt. Ne oldu?" dedim susmasını söylerek . " Nöbet sırası onda komutanım.", "Tamam ben tutarım onun yerine, uyusun o. Gece uyumadı." dedim. Kafasını sallayıp ilerledi. Esneyip boyunluğumun ipini sıkıp bere olarak taktım. Parkamı giyinip silahımı aldım ve dışarıya çıktım. Ateş başına geçtim. Bir kere daha esnedim. "Nöbet sırası Burak'taydı dişi kurt. Sen niye kalktın?","Uyuyamadım komutanım. Bari o uyusun dedim . Ben uyumadığım için tutarım.","Öyle olsun madem." dedi ve çadıra gitti. Tek başıma ateş başında oturuyordum. "Gamze." kafamı çevirdiğimde Mert geliyordu "Efendim." yanıma oturdu. "Ne oldu? Anlat bakalım." dedi bana dönüp. "Bir şey yok ya." dedim omzumu silkerek. "Seni tanıyorum Gamze. Ne oldu?"," Sonra anlatsam. Açmasam konuyu.", "Sana bir yanlış mı yaptı Gamze? Ne oldu ya?!" birden ciddileşti....

İyi geceler dilerim 🤗 Umarım beğenirsiniz bölümü. İyi okumalar 🦅🖤🇹🇷

BORDO KALPLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin