7.BÖLÜM

2.4K 111 10
                                    

İyi okumalar... * koyduğum yerde açabilirsiniz.

Hemen silahımızı çektik."Şöyle yapalım. Kız benimle gelsin. Sende ölme." dedi. "Bizden kız almak kolay mı babalar?" arkadan ses geldi. Adam döndüğünde silahımın ettiğine bastım. Yere yığıldı. Yanına ilerleyip nabzını kontrol ettim. Ölmüştü. Allahtan etrafta kimse yoktu.

___________

Gerekli işlemleri yapmıştık. Adamı götürmüşlerdi. Burak'ın yanına ilerleyip sarıldım." Tamam. Bir şey olmadı işte.", " Sen var ya harbi öküzsün. Harbi öküz." dedim ve Pelin'in kolundan tutup ilerledim. "Gamze abla. Dur. Nereye?", "Eve. Yani sen evine ben evime.", " Ne oldu birden?","Senin abin tam bir öküz.", "Az önce öpüşüyordunuz ama?", "Peliiin!" dedim. "Sustum." dedi ve koluma girdi.
"Hadi görüşürüz canım." dedim sarılarak. "Görüşü-", "Gamze, Pelin. Kızım gelsenize içeri.", "Geç oldu ben gideyim Mine anne.", "Seni bu saatte hiç bir yere göndermem. Gelin çabuk içeri." diye kızdı bize. Pelin 'e döndüm. "Emir demiri keser Gamze abla. Bizim evde komutan o.", "Anladım onu zaten. Neyse girelim bari içeriye." dedim ve ilerledim. Botu çıkarıp içeriye girdim. Kabanımı asıp Mine annenin yanına ilerledim. Tekrar kapı çaldı. Bu sefer Burak gelmişti. "Senin ne işin var burada?", "Gideyim istersen. Mine anne ısrar etti kal diye." dedim. "Yok yok. Kal." dedi sandalye çekip. "Kızım kahve içer misin?", "İçmezsem ayıp olmaz değil mi?", "Olur mu öyle şey kızım?" dedi ve sandalye çekip oturdu. "Anne.", "Efendim oğlum.", "Biz Gamze ile sevgiliyiz." dedi elimi tutarak. Ona döndüm. "Daha erken değil miydi?", "Biliyor en başından beridir annem.", "Hayırlı olsun kuzularım. Allah devamını getirsin inşallah. Bir yastıkta kocayın." Burak gülerek "Amin anne amin." dedi. "İnşallah Mine anne." dedim gülerek.
"Ee o zaman yatağını hazırlayalım. Burak'ın odasında kal sen.", "Şey ben koltukta da yatarım. Burak yerinden olmasın.", "Evet anne ya. Yatsın koltukta işte." dedi Burak. "Mine anne tamam ben yatarım Burak'ın yatağında." dedim Burak'ın gözlerine bakıp. Pelin ile ikisi gülmeye başladılar. "Tamam o zaman anne benim odamdaki koltuğu da bana yatak yap." dedi o da gözlerime bakarak. Kalkıp Mine teyzenin yanına gittim. Merdivenleri çıkıp odaya girdik. Odası çatıkatı odasındandı. Siyah ağırlıklıydı. Duvarda iki tane bayrak asılıydı. Türk ve TürkmenEli bayrağı. Yatak çarşafın değiştirdikten sonra koltuğu açtı. "Pelin kızım, Gamzeye pijama ver hadi.", "Tamam yenge gel hadi." dedi kolumdan tutup. Yenge mi? Gülerek peşinden gittim. Yukarı çıkan Burak'a omuz atıp odaya girdik. "Uzun pijamam yok ama. Hep şort. Burası kalorifer olunca çok sıcak oluyor.", "Tamam canım sıkıntı yok." dedim. Dolabında şortlu pijama takımı çıkarıp uzattı. Kenara geçip giyinmeye başladım. "Bacakların çok güzel." dedi Pelin. Gülerek ona döndüm. " Teşekkür ederim." dedim. Tişörtümü çıkarıp diğer tişörtü giyinirken Pelin kolumu durdurdu. "Oha?! Karın kasların mı var? Bayılırım karın kaslarına. Abiminde var. Üffff." dedi karnıma dokunarak. "Ankaradayken spor salonuna gidiyorduk arkadaşım ile." dedim tişörtü geçirip. "Neyse iyi geceler sana." dedim ve yukarıya çıktım. Odaya girdiğimde ışık kapalıydı. Burak'a baktığımda telefonuna bakıyordu. Yatağına geçip uzandım ve yorganı üzerime çektim. "Senin odan soğukmuş. Pelin'in odası sıcaktı." dedim ellerimle bacağımı sararken. Ayaklanır yanıma geldi. "Kay.", "Yerine yatsana.", "Bana bak teğmen. Kaç senedir bugünleri hayal ediyorum. Şimdi konuşma ve kay." dedi ve kenara itti. Gülümseyip uzanınca kollarımı boynuna dolayıp sarıldım. O da belimden tutup kendine çekti. "İyi geceler.", "Sana da bir tanem." dedi başımı öpüp saçlarımı kokladı. "Bir şey soracağım Burak.", "Sor güzelim.", " Ben okula girdiğimde sen, mezun mu oluyordun yani?", "Evet güzelim.", "5 sene. Dile kolay. İyi dayanmışsın. Ama ben seni fark edemedim. O kadar yakışıklı teğmen arasında." dedim sırıtarak. "Gamzeee." dedi ve yanağımı ısırdı. "Sabaha diş izi olursa bittin Burak. İyi geceler." dedim ve arkamı döndüm. Yine sarılıp boynumu öptü. " İyi geceler." dedi. Belime sarılan elini tutup gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.
_____________

BORDO KALPLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin