Bölüm şarkımız : Sezen Aksu - Begonvil
İyi okumalar...*
_______________Üzerimi değiştirdim. (Medya) Pelin'e de istediklerini giymesini söyledim ve Bella'ya aldığım mont gibi olan ceketi giydirdim." Ya benim kızım ne kadar tatlı ya." dedim öperken." Abla ben hazırım. Olmuş mu? " dedi yanıma gelip dönerek. "Süpersin." dedim. Aynanın karşısına geçip oturdum. "Bana makyaj yap Pelin." dedim malzemeleri çıkarırken. "Nasıl ya? Sana makyaj mı yapayım?" dedi yanıma gelip. Kafamı salladım. "Güzel bir eyeliner çek. Rimel allık ve ruj. Ruj şu var. Kahve tonlarında." dedim gösterirken. Sırıttı ve ellerini çırptı. "O şıllığa inat yapıyorsun değil mi?" dedi eyeliner çekip. "Ne alaka be? Güzel gözükeyim biraz. Çok kilo verdim. Yüzüm sarktı." dedim. Kafasını salladı. Ruju da sürdükten sonra parfümümü sıktım. "Çok güzelim be." dedim çantamı alırken. Pelin sadece gülüyordu. Beyaz spor ayakkabılarımı giyinip Bella'nın tasmasını tuttum. Cebime bir kaç tane ödül maması koydum ve çıkışa doğru ilerlemeye başladık. "Can abi şurda." dedi eliyle gösterip. Kafamı salladım. "Hanımlar. Buyurun efendim." dedi Pelin'in kapısını açarak. Teşekkür edip bindi arabaya. Bende öne geçip Bella'yı kucağıma aldım. "Yolu tarif eder Misin?" dedi Can aynadan Pelin'e bakıp.
.
Arabadan indik. Burası çok güzeldi. "Şunlar, sanırım bizimkiler." dedi Pelin karşıyı gösterip. Can'ın elini tuttum. Ona çok büyük bir teşekkür borçluydum. Çok yardımcı oluyordu bana. Bizimkilerin yanına ilerledik.
Yazardan...
Burak'ın görüş açısına el ele gelen Gamze ve sevgilisi girdi. Yanındaki yılışık iki saattir bacağını okşayıp etkilemeye çalışıyordu Burak'ı . "Ece dur artık." dedi elini ittirip Burak. "Hoş geldiniz. Bella pati ver bana." dedi Furkan öne atılıp. Bella ise Furkan'ın omuzlarına patilerini attı.
" Hayır Bella
Elini uzat." dedi Gamze gülümseyerek. Çok özlemişti onu Burak. Ece meselesi sadece oyundu. Ama Ece, tim ve ailesi bilmiyordu. Sanırım sadece ben biliyorum.
" Kardo açık büfe. İçeceğin git bardan al." dedi Mert Gamze'ye dönüp. Gamze ise usulca kafasını salladı." Bella otur kızım. Bekle. " dedi Gamze. Bella dediklerini uyguladığı için mamasından çıkarıp verdi. Arkasını dönüp bara ilerledi. Burak arkasından baktı uzunca. Çok zayıflamıştı ve tarzını değiştirmişti. Elinde tepsi ile geldi Gamze masaya. 2 rakı 2 şalgam vardı. Can'ın oturduğu ikili koltuğa geçip oturdu. Ortalarına ise Bella girdi. Ama Burak'ın gözü bir şeye takılmıştı.Gamze'den...
Burak dikkatlice buraya bakıyordu. Kafamı eğdiğimde B harfi olan kolyemi çıktığını fark ettim. Küfür savurdum ve içine koydum. Herkes kendi halindeydi. Can'a döndüm. Sohbet etmeye başladık. "Ee şimdi dönünce evrakları ne yapacağız?", "Bilmem. Aramızda bölüşelim. Yarısını sen yarısını ben yapayım?" elimi çeneme koydum. Düşünür gibi yapıp onayladım. "Tamam olur. Ama, bir dakika." dedim rakıdan bir yudum alarak. "Heh?" dedi o da şalgamından yudumlayarak. "Bana dürüm borcun var.", " O ne zaman oldu be?" dedi gülerek. Bende güldüm. " Şuan." dedim. Sonra elimi omzuna koydum. "Şaka şaka. Artık dürüm yemiyorum. Ha önceden olsaydı olurdu belkide." dedim o sırada aramıza bir kafa girdi. Kafanın sahibine baktığım da Haydar abi olduğunu gördüm. Güldüm. O sonradan gelmişti. Ayça ablanın nöbeti olduğu için Kaan'a o bakmıştı. "Babalar ne demek dürüm yemiyorum artık?" dedi. "Yiyesim gelmiyor abi." dedim rakıdan yudumlayarak. "Ala ala." dedi düşünür gibi. Hmhmladım. Yerine geçip oturdu. "Hadi shot oynayalım." dedi Ece ayağa kalkıp. Herkes onaylayın masada yuvarlak oluşturdu. Bir tek biz masadan uzaktık. "Gelsenize." dedi Ece. Kafamı kaldırıp sahte bir gülümseyle "Yok sağol." dedim ve bakışlarımı tekrar telefona indirdim. "Ne o? Korkuyor musun bazı şeyler ortaya çıkar diye?" dedi gülerek. Derin bir nefes aldım. Gaza gelmemeliydim. "Can hadi bar tarafına geçelim biz." dedim ayağa kalkarak. Kafasını salladı. Burak'a bakışlarım kaydı. Sadece izliyordu. Uyuz. "Otursana abla." dedi Furkan. Yanağına uzaıp öptüm. " Sağol canım." dedim ve Bella'yı Mert'e emanet ettim. Tabureyi çekip yan bir şekilde oturdum. Bakışlarım Ece'ye kaydı. "Yolacağım öyle rahatlayacağım. Az kaldı." dedim. Can gülüp yanağımdan makas aldı. "Takmaa. Bana shot verir misin? Ağırından. " dedi Bar ene dönüp. "Bende istiyorum." dedim. Geldiğinde tokuşturup kafamıza diktik. "Boğazım yandı." dedim gülerek. Güldü.
"Mert dayanıklı olmadığını söyledi. Dikkatli iç." dedi. Biraz yaklaştım. "Sarhoş olmak istiyorum Can. Belki kafam rahatlar. Kısa süreli de olsa unuturum bazı şeyleri." dedim. Sonra barmen döndüm. " Aynısından.". Uzatınca kafama diktim. Başım dönüyordu hafiften. Şarkı mırıldanmaya başladım. Sonra yanımdan biri seslendi. " Abla. Gelsen beraber söylesek bir türkü." dönüp gülümsedim." Benim yaram derin ya. Yıkmayayım şimdi başımıza burayı. " dedim. Güldü" O kadar mı ya?" dedi. Kafamı salladım. "O kadar." herkes bizim konuşmalarımıza kulak kesilmişti. " Ya abla. Gel bişey olmaz. Hem sen söyle biz çalalım. Bir alkış alır mıyız?" dedi. Bizimkiler tabi malum kişiler hariç ıslık çalıp alkışlıyorlardı. Son bardağında kafama diktim. "Hadi güzelim yaparsın sen." dedi Can koluma vurup. Gülüp gösterilen yere oturdum. "Ne söyleyeceksin abla?" dedi çocuk. Söyleyeceğimi fısıldadım. Kafasını salladı. "Son iki, üç, dört." dedi ve çalmaya başladı.
Saçlarımı düzletip elime mikrofonu aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORDO KALPLER
Teen Fiction"Ben bir Türk Özel Kuvvetler mensubu olarak.. Vatanıma, milletime, bayrağıma, Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlı kalacağıma..." Gamze DEVİN; daha yeni mezun olmuş sonrasında özel kuvvetlere girmiş genç bir teğmendir. Ve ilk görev yeri İstanbul'du...