Şarkıyı dinleyerek okursanız daha güzel olur. Tam bir başyapıt gerçekten. Bir kere olsun bıkmadım dinlemekten. Umarım sizin de hoşunuza gider.
≈ Ve bunun bedelini ödeyeceğim ≈
-----------------------------------------------------------
"Lily sakin ol lütfen."
"Nasıl sakin olabilirim biz, biz çok yanlış bir şey yaptık. Tanrım affet beni."
"Lily biz kötü bir şey yapmadık, neden böyle düşünüyorsun?"
"Sen, sen evlisin Jenatte farkında mısın? Evli olduğun adamın bebeğini taşıyorsun karnında. Üstelik ikimiz de kadınız."Son cümleyi fısıldayarak söylediğimde Jenatte'in yüzü hiç görmediğim, ağlamaklı bir hâle büründü. Gözlerinden yaşlar süzüldüğünde üstüne çok gittiğimi anlamıştım.
Ellerini tutmaya çalıştığımda hızlıca geriye çekildi. Gözlerinde öfke görüyordum şimdi. Uçsuz bucaksız bir öfke.
"Seni sevmeme bile izin vermiyorsun. Cinsiyetimin ne önemi var Tanrı aşkına. Ben seni seviyorum Lily. Aşığım sana."Yüzüme yaklaştı ve yeniden yanağımı okşamaya başladı.
"Yüzünün her bir zerresini ezberlemek, sesinin her bir tınısını dinlemek istiyorum. Hep yanımda olmanı, her zaman beni sevmeni istiyorum. Sense"
Elini yanağımdan çekti.
"Sense bana evli olduğumdan ve cinsiyetimden bahsediyorsun. Ne önemi var Tanrı aşkına. Gerçek bir evlilik olduğunu mu zannediyorsun bunun? Ne ben Harry'i seviyorum, ne de o beni. Kağıt üstündeki iki imzadan, geçersiz iki yeminden başka hiçbir şey değil. Duygular yok bu evlilikte. Yalnızca çıkar, hepsi o kadar. Ama sen Lily. Sen benim duygularımsın. En cok sana üzülüyorum, en çok senle mutlu oluyorum, en çok sana kızıyorum, en çok sana merhamet gösteriyorum. Sen benim aşkımsın Lily."
Gözlerine uzunca baktım. Aynı şeyleri hissediyor muyum diye kendime defalarca sordum.
Evet, hissediyordum.
Onun beni sevdiği gibi seviyordum onu. Hatta belki de daha çok. Rüyalarıma girmişti çok kez. Elini tuttuğumu görmüştüm. Gülüştüğümüzü, sohbet ettiğimizi görmüştüm.
Onunlayken mutluydum hep. Sanki evimdi o benim. Sadece onun yanında güvendeydim. O bana baktığında zarar gelmezdi bana.
Ama her ne olursa olsun bir yanım, bunun olmayacağını söyleyip duruyordu bana. Hiç görmemiştim ki böyle bir şey. Bir kadının bir kadına aşık olduğunu duymamıştım. Hep bir adama aşık olacağımı düşünürdüm. Hayallerimi bunlar üzerine kurardım. Ama Jenatte...
O bütün hayallerimi yıkmış üstüne onla olan cennetimi inşa etmişti.
Dudaklarımızın buluştuğu an her şey durmuştu benim için. Başka bir yerdeydim sanki. Onla olan cennetimdeydim.
Jenatte bir cevap bekler gibi yüzüme baktığında gözlerimi kaçırmadan edemedim. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Kafamda söyleceklerimi kurmak çok zordu. Hiç böyle hissetmemiştim çünkü.
"Lily, eğer istemezsen... Burda kalmak zorunda değilsin bu gece."
Yüzüne baktığımda somurtmuş karşı tarafa bakıyordu.
"Jenatte ben... Ben bilmiyorum. Sana karşı çok büyük şeyler hissettiğimin farkındayım fakat bu nasıl olur kestiremiyorum. Biz olabilir miyiz bilmiyorum."
"Tereddütün varsa git lütfen. Bir kez daha hayal kırıklığına uğramak istemiyorum. Çok kırıldım. Ama eğer sen de beni kırarsan benden geriye bir şey kalmaz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mendacious | Jenlisa
Fiksi Penggemar"Ama sen Lily, sen benim duygularımsın. En çok sana üzülüyorum, en çok senle mutlu oluyorum, en çok sana kızıyorum, en çok sana merhamet gösteriyorum. Sen benim aşkımsın Lily."