°PROSLOST°
Otvaram vrata od toaleta u podzemnom prolazu i ostanem ukopana. Hladan zimski vetar duvao je pravo u mene, dok sam ja u soku gledala u bezivotno telo...jedne od najbitnijih osoba u mom zivotu. Ukocena vilica od dejstva kokaina koji sam malopre unela u sebe nije mi dozvoljavao da otvorim usta i ista kazem. Plavo bezivotno telo mog najboljeg prijatelja lezalo je ispred mene na hladnim plocicama. Spric i kasika koja je bila pored njega govorila mi je samo jedno. Predozirao se i tako odneo svoj zivot. Odneo je sebi zivot da bi se zadovoljio. Moja mrsava kolena kvrcnula su kad sam pala na ista i krenula da ga pomeram. Hladnoca njegovog tela pekla je moju kozu. Zasto? Zasto je ovo sebi uradio? Suze su se slivale niz moje blede obraze. Glavu sam stavila na njegove grudi i tad krenula da jecam. Stezala sam njegovu majicu i vristala.
Ja:"Seme! Molim te Seme! Ne radi mi ovo...nisi ovo sebi uradio!".
Govorim dok mu pomeram glavu i derem mu se u lice. Njegove oci gledale su u mene i ako u njima nije bilo nikakvog sjaja zivota.
Xx:"Aurora!".
Glasan vrisak odzvoni celim podzemnim i tako meni privuce paznju.
Ja:"Nema ga!".
Istom jacinom dreknem na svog...pa sad jedinog prijatelja.
Xx:"Duso..".
Dodje do mene i zagrli me, a ja umesto da uzvratim krenem da se otimam i da vucem za ruku jedinu osobu koju sam volela vise od sebe. Srce mi se raspadalo, kao i dusa..ceo svet se za mene raspadao. Jedina svetla tacka u mom zivotu se ugasila. Moj andjeo cuvar koji mi je bio...pa mogu reci sve nestao je.
Xx:"Aurora molim te...smiri se".
Odgurnem je od sebe i izvadim bedni mobilni uredjaj koji sam posedovala i pozovem hitnu pomoc. I ako sam znala da ce mi reci da je preminuo...imala sam nadu koja je nestala cim sam cula reci koje su izasle iz njihovih usta.
Xx:"Zao mi je mila on je mrtav".
U soku sam gledala ispred sebe sve dok suze opet nisu krenule. Najveca nocna mora prozdirala me je, dok se moje srce raspadalo.
.
.
Ostavite iskreno misljenje🙏💕🦋🍉💫
YOU ARE READING
SUDBINA
Romance-Da li ce gubitak najbitnije osobe u njenom zivotu promeniti sve? Hoce li je to slomiti i dovesti je do toga da uradi isto? Da li je moguce osetiti ljubav pored toga? Nemarnost roditelja mozda budu kobni. Ziveti sam na svoju ruku, mozda i nije odlic...