36.DEO

27 3 0
                                    


~NEJT POV~
Sedim na velikim stepenicama ispred skole i pusim dzoint. Cekam Auroru vec dva sata da dodje, ali nje nema, a ocigledno je nece ni biti. Ustanem i ostatak buksne bacim negde sa strane. Odjednom ispred kapije skole stane crni auto, meni nepoznate marke. Vrata se otvore i kroz ista prodje devojka vitke figure u dugoj crnoj haljini sa velikim dekolteom. Za oko mi zapadne srebrni kajs koji je bio oko iste i odma mi kroz misli prodje haljina koju sam kupio za Auroru i osmeh mi zaigra na usnama kad shvatim da je to ona. Spustim se brzo niz stepenice i stanem tik ispred nje i pruzim joj crnu ruzu koju sam trazio danima. Pogleda me direktno u oci i tako u meni probudi moju muskost i iste sekunde mi zaklecaju kolena.
A:"Hvala ti".
Tiho kaze i uzme ruzu i polako svoj prcasti nosic prisloni na latice i pomirise je.
A:"Divna je".
Vrati pogled na mene i iz torbice izvadi mali cvetic koji mi zakaci za sako. Polako je rukom presla preko moje crne kosulje i na kraju je zaustavila na mojim plocicama.
Ja:"Kao ti".
Skloni ruku i blago se ugrize za donju usnu i svoju ruku provuce kroz moju i zajedno krenemo uz stepenice. Ubrzo su svi pogledi iz sale bili na nama. Ustvari bolje receno svi pogledi su bili na Aurori koja je sijala.
A:"Stopala me ubijaju, mozemo da sednemo?".
Tiho mi sapne na uvo i odma klimnem glavom i odemo za sto za kojim su bili Tejlor, Piter i jos par njih.
Pogledom sam odmeravao Pitera koji pogled nije skidao sa Aurorinog dekoltea. Bes u meni je rastao sve vise, i ako smo skoro najbolji prijatelji, otvorio bih mu glavu sad vrlo rado. Srenem pogled na Auroru koja je vec uveliko uvlacila par linija u svoje nozdrve. Ona izgleda divno i dok steti sebi. Sta nije u redu sa mnom? Od kad ja ovako razmisljam o nekoj devojci? Pogotovo propaloj narkomanki kao sto je Aurora? Rukom prodjem kroz kosu i ispod stola ruku stavim na Aurorinu butinu i tako joj privucem paznju.
Ja:"Mozemo izaci molim te?".
Klimne glavom i bez reci ustane i zajedno izadjemo na zadnja vrata skole. Naslonim se na zid i odmerim je od glave do pete. Jebeno joj savrseno stoji ova haljina. I ako nema neke preterane gludi idalje joj dekolte divno stoji. Njeno mrsavo telo se savrseno uklopilo sa crnom haljinom.
A:"Sta je bilo?".
Iz torbice izvadi dzoint i zapali ga odma.
.
.
Sta mislite zasto je Nejt trazio da izadju?
Po meni iskreno jedan od boljih delova koje sam napisala. Ostavite misljenje molim vas🙏😚🤞🔥

SUDBINAWhere stories live. Discover now