39.DEO

48 6 0
                                    


Profesorka hemije se pridruzi profesoru na bini, u ruci noseci krune.
Prof:"Kralj i kraljica ove godine su...".
Osmehnem se malo i stegnem Tejlorinu ruku. Znam koliko ce bitni srecna kad pobedi. Mastala je o ovome od prve godine.
Prof:"Aurora Wiliams i Nejt Holkins".
Odma pogledam u Nejta koji je zbunjeno gledao u profesore. Ustanem polako i pogled vratim na Tejlor koja je srecno tapsala rukama. Koliko god izgledala srecno znam da je u dubini duse porazena zato sto nije ona pobedila. Stanem na binu pored Nejta i tad nam profesorka na glave stavi krune i fotograf nas slika. Nisam uopste htela da pricam i pogotovo da mu cestitam, pa umesto toga samo sidjem sa bine i vratim se za sto.
T:"Cestitam ti bre!".
Osmehnem se i zagrlim je preko stola. Uopste nemam neki specijalan osecaj. Ne znam stvarno ni zasto sam pobedila. Ustanem od stola i za sobom ponesem flasu sa pivom i izadjem brzo iz skole i sednem na klupu ispred. Pogledam u vedro nebi i zvezde koje su sijale.
Ja:"Volela bih da si ti na njegovim mestu Seme".
Otpijem gutljaj i udahnem. Koliko god negirala osecanja moram da priznam da osecam nesto prema Nejtu, ali ta osecanja se nikad nece moci porediti sa osecanjima prema Semu. Nikiga necu voleti kao njega, a pogotovo ne Nejta.
.
.
Sta mislite da li ce stvarno ovako biti?
Ostavite misljenje molim vas🙏😚🤞💕

SUDBINAWhere stories live. Discover now