26.DEO

28 2 0
                                    


Navucem farmerke i obucem obicnu jednobojnu majicu, ali umesto mog uobicajenog duksa uzmem Semov teget duks koji mi je poklonio malo pre nego sto je umro..mnogo njegovih stvari je ovde kod mene...tu im je i mesto.
Uzmem jedva fukcionalni telefon i izadjem iz sobe, spustim se niz stepenice i odma se sudarim sa mamom koja je izlazila iz kuhinje.
Ma:"Gde si posla u ovo vreme?".
Prevrnem ocima i uzmem patike i obujem ih.
Ja:"Idem na zurku povodom kraja skole".
Prekrsti ruke i odmeri me, pa se onda namrsti.
Ma:"Koliko ces dugo ostati?".
Slegnem ramenima i pogledam se u ogledalo koje se nalazilo u hodniku. Odvezem pundju koju sam nosila i namesti siske lepse.
Ja:"Smaras me, vraticu se kad mislim da tebam".
Stavim ruku na kvaku i krenem da otvorim vrata, ali me ona zaustavi.
Ma:"Ne moze tako".
Pogledam je i namrstim se. Ko je ona da mi govori ista?
Ja:"Znas bila si zanimljivija kad si se drogirala, rehabilitacija te je dosta promenila".
Izadjem brzo iz kuce i tako je sprecim da mi ista kaze. Sednem u Tejlorin auto koji je bio tu.
Ja:"Samo da se zna da sam idalje ljuta na tebe".
Nasmeje se glasno i pruzi mi maskaru koju odma uzmem i nanesem. Cim zavrsim iz dzepa izvadim kesicu sa belim prahom i Tejlor mi da njen telefon i karticu.
Ja:"Danas ako se ne predoziram zivecu do stote".
Namseje se i krene da vozi. Napravim par linija i sve brzo usmrkam. Vratim joj telefon i opustim se na sedistu kako bi sto brze krenulo da deluje.
.
.
Vidim u bliskoj buducnosti Aurorinu smrt
Ostavite misljenje molim vas🙏🤞💕🌺

SUDBINAWhere stories live. Discover now