35.DEO

30 2 0
                                    


Gledam se u ogledalo i ne verujem sta vidim ispred sebe. Ovo nisam ja...prstom polao predje preko svog odraza i osmehnem se. Francisko i Bernardo su otisli jos pre deset minuta.
Ja:"Idalje stojim pri tome da ne odem na maturu".
Kazem tiho sebi u bradu i sednem na krevet. Odjednom u sobu udje moja mama i vilica joj se spusti do poda kad me ugleda.
Ma:"Duso...prelepa si".
Cucne sipred mene i blago me pomiluje po obrazu. Zelim da idem na maturu, a ujedno i ne zelim. Mozak mi govori da odem, ali srce idalje zeli da ostane verno Semu.
Ma:"Zasto se ne spremas? Za manje od pola sata pocinje, a ti sedis ovde".
Pogledam je odma krenem da lomim svoje prste nesigurno.
Ja:"Ne mogu da odem, dala sam svoju rec da cu ici sa Semom...".
Prekine me u sred recenice i to me natera da je ljuto pogledam.
Ma:"Aurora! Moras da shvatis da Sema vise nema! On sada sigurno zeli da ti budes srecna i da odes na tu maturu. Verujem da bi se zaljubio opet u tebe kad bi te video, ajde sad oblaci se".
Ustane i polako izadje iz sobe, a ja idalje ostanem da sedim na krevetu i gledam u zid ispred. Mozda je mama upravu, ali ja idalje imam taj osecaj u srcu. Svaki put kad pomislim na Nejta nesto me stegne jako.
Spustim se sa kreveta na pod i otvorim stek i iz isto izvadim kesicu i par tableta. Popijem tablete i zatvorim stek. Telefon mi je par puta zvonio i mogu da predpostavim odma da je to bila Tejlor. Vratim se nazad na krevet i legnem na isti. Slucajno rukom udarim u medu.
S:"Ti si moja najsvetlija tacka u zivotu".
Osmehnem se malo i zagrlim medu. Mozda je mama upravu, Sem zeli da budem srecna sad. Pogledam u sat koji je bio na nocnom stolcicu i odma ustanem iz kreveta kad na njemu otkuca devet sati. Matura je pocela jos pre dva sata. Brzo odem do ormara i iz istog izvadim kutiju iz koje izvadim divnu haljinu, kao i stikle. Odma se obucem i osmehnem se kad se pogledam u ogledalo. Ovo uopste ne izgleda na mene, ali za sve ima prvi put.
Izadjem iz sobe i spustim se niz stepenice. Brzo se nadjem u dvoristu i cim ugledam komsiju kako krece prema svojim kolima zamolim ga da me odveze do skole...
.
.
Da li ce se nesto desiti na maturi?
Ostavite misljenje molim vas🙏😚🌸🤞

SUDBINAWhere stories live. Discover now