•NEJT POV•
~PAR DANA KASNIJE~
Izlazim iz svog auta i pogledom trazim Tejlor, trazila je da se hitno vidimo i ako ne znam sta sad hoce. Cim je ugledam kako stoji naslonjena na zid trznog centra i gleda u telefon krene prema njoj.
Ja:"Sta je toliko hitno da si sad trazila da se vidimo?".
Skloni telefon i stavi ga u torbu, a onda pogled vrti na mene.
T:"Matura je bukvalno za par dana, a i ti ides sa Aurorom".
Dignem obrvu zbunjeno, kakve veze ima to sto idem sa Aurorom i kako ona to uopste zna?
T:"Vidi ovako, ja i ona smo u svadji jos od kad si je onaj dan sreo ovde".
Po Semovim pricama Aurora i Tejlor su bile nerazdvojne od osnovne, kako to da u se sad posvadjale. Ustvari bolje pitnje je oko cega su se posvadjale.
Ja:"Dobro i?".
Prodje rukom kroz kosu i uzdahne, a onda udjemo u veliki trzni centar.
T:"Ti i sam znas da Aurora nije u mogucnosti da priušti bilo koju haljinu za maturu?".
Klimnem glavom i zajedno sa njom udjemo u ogromnu prodavnicu sa velikim izborom svecanih haljina.
T:"Kad smo mi bili ovde ona je sve vreme bila kod one tamo haljine".
Prstom pokaze na dugacku crnu haljinu kojaje bila izlozena na lutki koja se nalazila na sredini prodavnice. Osmehnem se i zamislim Auroru u njoj i mogu, izgledala bi prelepo.
N:"Moram da je vidim kako izgleda u toj haljini".
Odem do haljine i vidim cenu, nije nesto, ali za Auroru je verovatno previse. Jedna od prodavacica dodje i pomogne nam sa haljinom. Spakuje je u ukrsnu kutiju, zajedno sa crnim stiklama.
T:"Kakva si ti dusa od coveka".
Uzmem kutiju i zajedno sa Tejlor izadjem iz trznog centra.
Ja:"Zasluzila je".
Naravno da jeste.
T:"Ja cu se pobrinuti oko sminke i frizure".
Klimnem glavom i tu se rastanemo. Sad ovo trebam da joj odnesem. Nadam se da nece napraviti nikakav problem.
.
.
Sta mislite da li ce se Aurori svideti poklon?
Ostavite misljenjs je molim vas🙏🤞💕🌺
VOCÊ ESTÁ LENDO
SUDBINA
Romance-Da li ce gubitak najbitnije osobe u njenom zivotu promeniti sve? Hoce li je to slomiti i dovesti je do toga da uradi isto? Da li je moguce osetiti ljubav pored toga? Nemarnost roditelja mozda budu kobni. Ziveti sam na svoju ruku, mozda i nije odlic...