5.DEO

41 3 0
                                    


Vratim pogled na njegovu sliku i srce mi odma zaigra kad vidim taj njegov osmeh koji me je oborio sa nogu jos prvog dana kad sam ga ugledala.
~FLASHBECK~
Sedim na klupici u dvoristu skole i gledam u svoje patike. Tejlor danas nije dosla u skolu i zbog toga sam sada sama. Odjednom jedna stara pohabana lopta dokotrljala se do mene i udarila mi u nogu.
Xx:"Hej!".
Podignem pogled i prvo sto ugledam je blistavi osmeh. Sunce mu je zaklanjalo lice i zbog toga sam morala da se odmaknem malo, ali kad sam ugledala te oci i taj blistavi beli osmeh srce mi je zaigralo. Kolena su odma krenula da mi se tresu, a usta nisu htela da saradjuju sa mnom.
Xx:"Mozes da mi dodas loptu?".
Pogled spustim na loptu i odma je uzmem u ruke i ustanem sa klupice. Noge su mi se tresle svakim korakom kojim sam bila blize njemu. Kad smo bili samo par koraka udaljeni, stanem i pruzila mu loptu.
Ja:"I..izvoli".
Uzme loptu i odmeri me od glave do pete, a onda me pogleda u oci. Vilicam mi je zadrhtala od straha. Ko je ovaj decko?
Xx:"Kako se zoves lepotice?".
Osmeh mi zaigra na usnama i odma spustim pogled i pramen kose stavim iza uveta.
Ja:"Aurora".
Pogledam ga opet i tad vidim opet njegove blistavo bele zube.
Xx:"Lepo ime".
Namigne mi i okrene se, polako krene da hoda nazad ka svojim prijateljima.
Ja:"A tvoje ime je!?".
Konacno uspem da skupim hrabrost i progovorim nesto. Pogleda me preko ramena i tako u mom stomaku probudi ceo zoloski vrt.
Xx:"Sem".
Okrene se i otrci nazad kod svojih drugova, a ja ostanem da gledam za njim i smejem se srecno.
~END OF FLASHBECK~
To je bio prvi put kad sam ga videla i progovorila sa njim nesto.
.
.
Ostavite misljenje u komentaru molim vas🙏🤞💕🍉

SUDBINADove le storie prendono vita. Scoprilo ora