13.DEO

28 2 0
                                    


Skinem kapuljacu i odma prodjem rukom kroz kosu. Ispred mene stane Nejt i pruzi mi kesicu sa belim prahom. Odmahnem glavom iste sekunde i sklonim mu ruku.
Ja:"Nisam toliko jadna da nemam svoje".
Iz unutrasnjeg dzepa izvadim kesicu i usmrkam malo.
N:"Trebalo bi da ostavis to sranje".
Prebacim pogled na njega i osmehnem se sarkasticno. Sta on zna kako je to kad se navuces na nesto.
Ja:"Ovo je jedino sto mi je ostalo, a da me veze za Sema".
U jednu ruku jeste istina, a u drugu ruku me veze to sto mi je bio prvi.
N:"Ozbiljno mislis da bi Sem voleo da budes ovakva?!".
Ustanem i odma dodje do njega i unesem mu se u lice.
Ja:"Sta ti znas o njemu Nejt! Odjednom si se pojavio niotkud i sad mi jedes govna nesto! Rekla sam ti da odjebes od mene!".
Odgurnem ga sa vrata i prodjem pored njega. Umesto da se vratim nazad u ucionicu odem iza skole i sednem na mali kameni zidic. Noge su mi same od sebe cupkale, a srce ni je islo dvesta na sat. Prodjem rukom kroz kosu i onda je stisnem jako i pustim suze da idu. Sta on zna o Semu! Sem bi sve ovo radio sa mnom, ne bih bila sama! Od kad njega nema ja sam sama...nikog nemam! On mi je bio jedina svetla tacka u zivotu, a kad se ona ugasila sve je postalo crno.
.
.
Ostavite misljenje molim vas🙏🤞💕

SUDBINAWhere stories live. Discover now