50.DEO

40 6 0
                                    

Ustane brzo sa kauca i uplaseno mi pritrci i ruke stavi na moje obraze.
A:"Sta ti se to desilo?!".
Odmeri mi lice i pogleda me pravo u oci.
Ja:"Nije nista strasno, on je prosao gore".
Povuce me za ruku i odvede me gore u njenu sobu. Spusti me da sednem na krevet i ode do toaleta.
A:"Iskreno sam zacudjena!".
Cujem njen mio glas iz toaleta i tako me natera da odem do istog i naslonim se na okvir vrata.
Ja:"Sto?".
Izvadi kutiju za prvu pomoc i okrene se prema meni, a onda ustane.
A:"Sto je on gore prosao, mislila sam da ce biti drugacije".
Namrstim se i prekrstim ruke. Naravno da ce biti ovako, Piter mozda izgleda jako, ali ustvari je sve osim toga.
Ja:"Sta ce ti to?".
Prodje pored mene i sedne na krevet i potapse mesto pored sebe. Ubrzo sednem i tad krene da mi cisti krv i rane. Zajauknem tiho i tad joj vidim blag osmeh na usnama. Ostalo joj je samo jos usnu da mi ocisti. Pogleda i oblize svoje, obrise krv i tad je palcem slucajno dotakne, njen pogled je presao na moje oci. Polako krenem da joj se priblizavam i tad opet spusti pogled na moje usne. Rukama me uhvati za obraze i privuce me na svoje usne brzo. Zeljno smo ljubili jedno drugo, dok se meni stomak grcio. Sve to je moralo da prekine kucanje na vratima. Tad me odgurne brze nego sto me je privukla i pogleda u vrata.
A:"Napred!".
Glasno kaze i tad se i ja okrenem prema vratima. Tejlor udje u sobu sa osmehom.
T:"Izvinite ako prekidam nesto, ali odlucili smo da idemo na nocno kupanje".
Pogledam u Auroru koja me je vec gledala i samo klimnem glavom.
A:"Brzo cemo".
Izadje iz sobe i ostavi nas same opet.

SUDBINADonde viven las historias. Descúbrelo ahora