4.DEO

47 3 0
                                    


Odmahne svojom glavom koja je bila proseda i ruke stavi na moja ramena.
Ot:"Obecaj mi da neces doci u tu situaciju Aurora..molim te".
Spustim pogled na svoja stopala i odmahnem glavom. Nikad se ne zna kolika doza moze da me dovede do toga da se predoziram.
Ja:"I sam znas da ne mogu to da ti obecam".
Sklonim mu ruke sa ramena i izadjem iz kuhinje. Popnem se uz drvene stepenice koje su skripale svaki put kad bi zgazila jednu ili podigla se sa jedne. Otvorim vrata od svoje sobe i ubrzo zatvorim ista zakljucavajuci ih. Pogled mi odma zavrsi na slici koja se nalazila na radnom stolu koji je vise sluzio za druge stvari. Odem do nje i uzmem je. Na njoj smo se nalazili mama, tata i Selena. Prstom predjem preko nje i suze mi odma zapeku oci. Duksom obrisem par suza koje su skliznule i sliku vratim na sto.
Selenu je socijalna sluzba oduzela od roditelja i ona je sad u bogatoj hraniteljskoj prodici daleko od nas. Nikad nas nije kontaktirala od kad je otisla, a i iskreno mislim da je tako najbolje. Odem do svog kreveta i spustim se na kolena. Mnogo puta se desilo da policija pretresa kucu i uvek sam morala da krijem svoje zalihe koje imam. Podignem plicicu i izvucem kesicu sa belim prahom. Ustanem i odem do stola. Prospem malo i izvucem lenjir iz fioke koja odma zaskripala cim sam je otvorila. Napravim liniju i usmrkam je odma bez ikakvog premisljanja. Ono sto mi je ostalo vratim na mesto i legnem u krevet. Najbolji osecaj je kad te kokain radi dok si u krevetu. Gledala sam u plafon i razmisljala o svim trenucima koje smo Sem i ja proveli zajedno.
~FLASHBECK~
Izlazim iz kuce i sedam na svoj stari bicikl, kom volan samo sto nije otpao. Odma krenem brzo da okrecem pedale i tako izadjem iz dvorista u kom je trava vec uveliko zarasla. Vozim niz ulicu i cim skrenem iza ugla u jednu napustenu kucicu sidjem sa bicikla i odma u trcim unutra. Pogled mi odma zastane na muskoj figuri, atlecke gradje.
Xx:"Dugo ti je trebao".
Nasmejem se glasno i utrcim mu u zagrljaj odma.
.
.
Ostavite misljenje u komentaru💕🙏

SUDBINAWhere stories live. Discover now