57.DEO

50 6 0
                                    


Prekrstim noge i odmerim njegov izraz lica.
H:"Znam da ti to smeta isto koliko i meni".
Ugrizem se za obraze i odmahnem glavom, ni u tri zivota ne bih priznala da sam ljubomorna na Deu.
Ja:"Kako to znas?".
Nasloni se na drvo iza sebe i pogleda me direktno u oci.
H:"Video sam vas na plazi juce, i posle u tvojoj sobi. Nesto se desava izmedju vas".
Odmahnem glavom i sikirano ga pogledam. Jel on to nas juce pratio?!
Ja:"Pratio si nas?!".
Namesti se i ustane sa klupe odma.
H:"Ne glupaco! Hteo sam da ti se izvinim zbog onog davljenja zamalo i onda sam vas video".
U jednu ruku mi padne kamen sa srca, a u drugu me je srce stezalo jos jace. Sad kad on zna za to, koja je verovatnoca da nece reci nekome.
Ja:"Nemoj reci nikome".
Klimne glavom i kut usne izvije u smesak. Tad se cuje glasan zvuk sirene. Ustanem odma i zajedno sa Hterom odem ispred kuce i tad vidim sredjenu Deu koja ulece u Nejtov zagrljaj i ljubi ga.
D:"Tejlor! Hvala ti sto si me pozvala".
Tejlor joj se nasmesi i nesto odgovori tiho. Zasto je to uradila?
D:"Dobra stvar je sto mi nece trebati soba, spavacu sa Nejtom".
U tom momentu me nesto zasece u stomaku. Molim?! Od toliko soba u ovoj kuci ona ce spavati sa Nejtom! Ko je to dopustio.
D:"Cao Hanteru, Aurora!".
Srecno nam mahne, a ja samo prekrstim ruke i pogledam u Nejta koji nas je gledao. Mezim ga zvanicno. Nek ode da se jebe sa tom kurvom, bas me briga.
Ja:"Idemo".
Kazem tiho Hanteru i zajedno odemo do plaze.
Ja:"Znam da ti se svidja, ali je mrzim".
Nasmeje se glasno i legne na pesak pored mene.
H:"Nije ona toliko losa".
Nasmejem se i pogledam u nebo. Mozda je on poznaje bolje od mene, ali zasad znam da je ne volim.
Ja:"Sto joj ne priznas sta osecas?".
Pogleda me i namrsti se, naravno. To je musko Aurora. Prvi korak im nije jaca strana.

SUDBINADonde viven las historias. Descúbrelo ahora