Sve vreme gledam iza Pitera koji je vec uveliko isao uz stepnice i penjao se na spar, velike kuce. Jednom rukom otvori vrata, a drugom me drzi u vis. Spusti me na krevet i odma se nadje iznad mene i krene polako da me ljubi po vratu, a onda sve nize i nize. Izdahnem glasno i rukom prodjem kroz njegovu kosu i stegnem je. Cim iz njegovih usta izadje izdah, na mojim se nacrta mali osmeh.
Ja:"Seme..".
Tiho prosapucem i iste sekunde prestane da me ljubi i podigne se.
P:"Sta si to rekla?".
Slegnem ramenima i okrenem nas i sad ja preuzmem vođstvo. Olaksao mi je sve tako sto je skinuo sve sa sebe pre nego sto je uskocio u bazen. Krenem da mu skidam bokserice, ali ga pre toga pogledam i ispred sebe odjednom vidim Sema i odma se odmaknem. Tripovi polako pocinju. Sklonim se od njega i ustanem sa kreveta. Prodjem rukom korz kosu i zatvorim oci na par trenutaka, a kad ih otvorim ispred sebe opet vidim Sema.
S:"Aurora? Sta to radis?!".
Obema rukama se uhvatim za kosu i povucem je jako.
Ja:"Seme? Zivi si?".
Pokusam da ruku stavim na njegov obraz, ali on iste sekunde nestane i nadje se iza mene. Okrenem se i pogledam ga izbezumljeno.
S:"Piter?! Opet?! Koliko puta sam ti rekao da ga se klonis?!".
Sa cela obrisem znoj koji se nenormalno slivao.
Ja:"Sto puta, ali..".
Zaustavi me iste sekunde tako sto mi se priblizi.
S:"Nema ali! Zaklala si se da ces biti moja ceo zivot!".
Suze su se slivale nenormalno niz moje obraze. Sigurna sam da ovo nisu samo tripovi. Srce mi je kucalo dvesta na sat. Padnem na kolena i ona odma kvrcnu i zabole. Lice mi se odma nadje na mekanom tepihu.
P:"Aurora!".
Jedino sto cujem je Piterovo dozivanje, ali na kraju ni to ne dopre do mog mozga. Mrak je odma nastao pred mojim ocima.
.
.
Sta mislite da se desilo Aurori?
Posle pet dana konacno deo, ostavite misljenje molim vas🙏😚🌸🖤
YOU ARE READING
SUDBINA
Romance-Da li ce gubitak najbitnije osobe u njenom zivotu promeniti sve? Hoce li je to slomiti i dovesti je do toga da uradi isto? Da li je moguce osetiti ljubav pored toga? Nemarnost roditelja mozda budu kobni. Ziveti sam na svoju ruku, mozda i nije odlic...