18.DEO

44 4 0
                                    


Ulazimo u prvu prodavnicu koja je bila odma na ulazu i ona odma krene da gleda uske, ali dugacke haljine. Stanem sa strane i naslonim se na zid, ja ovde nemam sta da gledam. Kao prvo sve je previse skupo, a kao drugo sve je ruzno.
T:"Sto ti ne gledas haljine? Divne su".
Odmahnem glavom i slegnem ramenima. Sklonim se od zida i laganim korakom odem do ofingera na kom su stajale haljine. Sve su bile crne i zato sam bas i dosla do ovde.
T:"Zasto crno? To je kao da ides na sahranu".
Pogledam je i namrstim se. Da li sam se ja bunila kad je ona u prvoj godini nosila svetlucavo roze haljinu i izgledala kao da ide na maskembal? Ne nisam zasto onda ona meni jede govna.
Ja:"Moj ukus, idi gledaj svoje".
Samo se okrene i nastavi da gleda haljine. Ni jedna haljina me nije nesto preterano odusevila. Okrenem se i tad mi za oko zapadne divna duga crna haljina koja se prakticno vukla po podu. Bila je izlozena na lutki koja se nalazila na sred ogromne prodavnice. Dodjem do lutke i obiđem krug oko iste. Dugacka crna haljina sa dugim rukavima i srebrnim kajsom oko struka. Veliki dekolte je bio tu, ali to nije bio nikakav problem. Ova haljina je prelepa, i bas zato mora da previse kosta. Uzmem etiketu i osetim mucninu cim vidim cenu. Pustim da mi padne iz ruke i smoreno odem kod Tejlor koja je izasla iz kabine.
T:"Nasla sam par haljina, dodji da ih vidis".
Dodjem do nje i tad mi pokaze par crvenih i rozih haljina.
Ja:"Sto uvek te boje, smorila si ljude. Zasto na primer ne uzmem plavu ili ljubicastu?".
Namrsti se i odmeri me, a onda pogled vrati na haljine.
T:"I ti si smorila sa tim oblacenjem i bojama, pa ti ja nista ne govorim".
Prekrstim ruke i podignem obrvu. Ona meni nista ne govori? Nasmesim se sarkasticno.
Ja:"Nista ne govoris? Svaki dan mi kazes kako sam mogla nesto drugo i svetlije da obucem!".
Unese mi se u lice i krene nesto da kaze, ali je ja zaustavim.
Ja:"Biraj sama svoje haljine!".
Odmahnem rukom i izadjem iz prodavnice usput bacivsi jos jedan pogled na haljinu.
.
.
Sta mislite jel ovo bila svadja izmedju Tejlor i Aurore ili samo mala prepirka?
Ostavite misljenje molim vas🙏💕🤞🌺

SUDBINAWhere stories live. Discover now