31.DEO

27 2 0
                                    


Gledam ga, kao i svi ostali, a on cuti i cese se po potiljku.
N:"Sa..".
Nagnem se prema njemu i zeljno iscekujem odgovor i ako znam da to necu biti ja.
N:"D..Dea".
Blagi osmeh koji sam imala nestane i samo klimnem glavom i otmem dzoint iz Dejnovih ruku. Pogledam u Pitera i osmehnem se.
Uzmem cim i dunem ga u Pitera koji se odma namrsti i prekrsti ruke. Dam dzoint dalje i iz dzepa izvadim kokain i ušmrkam ga malo vise nego sto bih trebalo.
N:"Aurora? Da li je Sem bio jedini muskarac u tvom zivotu?".
Pogledam ga preko ramena i sa sebe svucem farmerke i odma skocim u vodu. Ubrzo su svi oni skocili za mnom i krenuli da me prskaju.
Odaljim se malo od njih i sednem na stepenice i pogledam u nebo.
P:"Sta mislis jel Nejt bio iskren?".
Pogledam u Pitera i odmahnem glavom. Doplivam do njega i odma ruke i noge obmotam oko njega.
Ja:"On nije, ali znam da ti jesi".
Istog trenutka ga poljubim agresivno, a on odma stavi svoje ruke na moje dupe, kog ni nema.
Rukom sam prolazila kroz njegovu mokru kosu dok su nam jezici vodili rat. Odvojim se kad ostanem bez vazduha i pogledam ga.
Ja:"Vodi me gore u sobu odma!".
Klimne poslusno glavom i ponese me do gore, a pre toga uzme moju odecu koja je bila na lezaljci. Sta si ti ocekivala da Nejt kaze glupaco? Aurora? Kako da ne..pogledaj Deu, i sebe. Ona je avion ti si nista, olos, klosar. Ni ne krivim ga..krivim sebe.
.
.
Da li nam to Aurora ima blago slomljeno srce?
Ostavite misljenje molim vas🙏🤞💕🌺

SUDBINAWhere stories live. Discover now