33.DEO

33 3 0
                                    


Glasan vrisak odjekne kroz celu sobu. Istog trenutka pogledam oko sebe uplaseno i izdahnem kad vidim Pitera koji je sedeo na fotelji pored kreveta sav izbezumljen.
P:"Zasto si vrisnula?".
Zbunjeno dignem obrvu i rukom predjem preko lica kako bih obrisala znoj.
Ja:"Ja sam vrisnula?".
Klimne rukom i ustane sa stolice i preko svoje glave navuce crnu majicu koju je sinoc nosio. Obucem svoju odecu i bez reci zadjem iz sobe. Ne znam sta se sinoc desilo, a i iskreno me ne zanima. Spustim se niz velike drvene stepenice i dah mi nestane kad ugledam Nejta i Deu kako potpuno nagi leze na kaucu. Udahnem glasno i namrstim se, pa odma izletim iz kuce i krenem prema obliznjem parku. Prodjem kroz park koji je bio pun dece i njihovih roditelja. Svakim korakom sve vise njih je gledalo u mene. Svi su dobacivali nesto svojoj deci dok je prst bio uperen u mene. Stavim kapuljacu preko glave i brzo izadjem iz parka. Ubrzo se nadjem ispred svoje kuce. Udjem unutra i bez reci krenem ka svojoj sobi.
Ma:"Gde si ti to posla?".
Trenutno ne zelim i nemam potrebe da joj se pravdam, pa samo produzim u svoju sobu. Zakljucam vrata za sobom i iz steka izvadim kesicu i odma usmrkam malo. Ovaj osecaj mi polako dosadjuje, ali znam da ne mogu da idem dalje od ovoga.
Legnem u krevet i odma uzmem telefon. Matura je sutra i znam da necu otici na istu. U poruci napisem poruku Nejtu kako ne zelim da idem na maturu i kako je bolje da ode sa Deom. Ostavim telefon i posle par sekundi krene da vibrira i javim se.
T:"Sutra frizer i sminker dolaze kod tebe u pola sest".
Namrstim se i krenem da je napljujem, ali me ona zaustavi.
T:"Ima da ides na tu prokletu maturu ne zvala se ja Tejlor".
Samo prekinem i ugasim telefon. Necu ici na to sranje, nema potrebe svakako. Okrenem se na stranu i ubrzo zaspim.
.
.
Izgleda da Aurora ipak nece otici na maturu.
Ostavite misljenje molim vas🙏😚🤞🌸

SUDBINAWhere stories live. Discover now