°🥀Ljubav ili rat🥀°
~Nista mi nije bilo jasno.Mnogo sam bila zbunjena.Sednem na raspali krevet i ukljucim laptop,koji je predhodno bio u mom rancu.Udjem u Google i pocnem traziti sve o nasem gradu.Kao i uvek,laz.Samo lazi.Onako nervozna sam poklopila laptop,te krenula napolje.Napolju je bilo malo hladnije.Nije malo,nego puno.Kao da sam presla na Severni pol.Setajuci se ulicom,u sumi sam cula nekakvo suskanje.Ubrzam korak,gledajuci u sumu.Vratila sam pogled napred i nasla se u dvoristu skole.
Ja"Molim?"
Polako sam koracala prema skoli i videla u sumi onu grupicu.Okrenuli su se i krenuli ka tami sume.Nisam mogla da izdrzim pa sam posla za njima.Mnogo me je interesovalo zasto idu bez majice i uvek su u sumi.Polako sam ih pratila,dok mi se krv u zilama nije zaledila.Xxx1"Sta radis ti ovde?!"
Ja"Ko si ti?!"
Xxx1"Mislim da bi imala problema ako Ali sazna"
Ja"Molim?Mozes da me pustis?Imam i ja dusu"Gurnula sam ga i izasla iz sume.Laganim koracima sam otisla do kuce.Udjem unutra,te krenem ka sobi,ali mama me zaustavi.
M"Aurora,stani!"
Ja"Molim?"
M"Ovaj,ja idem"
Ja"Zasto?!"
M"Moram"
Ja"Pa,reci mi razlog"
M"Razlog je privatan"
Ja"Dobro idi"Poljubila me je u teme kose,te izasla iz kuce.Vratila sam se u sobu,sela sam na krevet i zaspala u sekundi.
°🥀Sutradan🥀°
Budi me jak smeh sa ulice.Jos uspavano ustajem sa kreveta,te pogledam kroz prozor i kao i uvek ugledala istu grupu momaka,ali ovaj put me je jedan primetio.Brzo sam se pomerila sa prozora i sela na krevet.°🥀Ali P.O.V.🥀°
Idemo ulicom prema kuci,koja nije ni blizu.Pricajuci ja Milanom u prolaznoj kuci sam primetio nekog na prozoru.To nesto se ubrzo i sklonilo.M(Milan)"Idemo kroz sumu,brze cemo stici"
Ja"Hajde"Usli smo u sumu.Poceo sam da trcim.Skocio sam u vis,te se pretvorio u vuka.Bilo mi je brze u obliku vuka da dodjem do kuce.
°🥀Aurora P.O.V.🥀°
Uzela sam ranac sa poda i spakovala odredjene knjige.Izadjem iz kuce,te krenem ka skoli.Dok sam hodala,moje razmisljanje je bilo namenjeno mojoj porodici,koja nije niti malo blizu.Stavila sam slusalice u usi.Slusalice su mi jedini nacin kako da se opustim i da ne razmisljam niocemu.Dosao je i trenutak gde sam trebala da predjem ulicu.Pogledala sam u jednu...
BẠN ĐANG ĐỌC
Ljubav ili rat
Người sóiAurora je mlada devojka, koja se nakon 5 godina preselila u svoju staru u kuću... U skroz novom gradu.. Ne znajući nikoga, upoznaje Rinu. Svaki novi dan, momci iz šume bi joj bili mnogo sumljivi, sve dok ne sazna da su oni ustvari čopor... Šta će se...