°🥀Ljubav ili rat🥀°
~Izgledalo je kao da se nesto desilo.U tom trenutku je poceo da zavija.Ne samo on nego ceo copor bi se cuo.Ja"Rina,nesto se desilo"
R"Mene toliko zanima"
Ja"I mene"
R"Ja ne mogu vise"Ustala je sa stolice i istrcala iz ucionice.Nisam znala sta da radim pa sam krenula za njom.
Xxx1"Aurora i Rina,odmah da ste se vratile!"
R"Aurora!Pozuri!"
Ja"Evo me"Sisle smo na prvi sprat i izasle napolje.Otisle smo iza skole,te primetila smedjeg vuka kako se polako vraca u sumu.
Ja"Stani!"
Polako se okrenuo.Prisla sam mu i stala naspram njega.Cucnula sam,te mu podigla glavu.
Ja"Rina,on...on place"
R"Sada cu da vidim na internetu sta znaci kada vukovi zavijaju"
Ja"Hajde"
R"Aurora..."
Ja"Molim"Pricala sam sa Rinom,dok sam mazila smedjeg vuka.Bio je jako uplasen i...Suza mu je polako pala niz lice.Cim je on ispusto suzu i ja sam.Obrisala sam suzu,te ga zagrlila.
Ja"Izgleda da je ovaj dobar."
Na prvi pogled nije izgledao tako,jer je duplo veci od mene.Pomerio se od mene,te krenuo da trci prema sumi.
R"Idemo za njim"
Ja"Nemoj,pusti ga.I on je zivo bice"
R"Dobro onda.Idem ja kuci"
Ja"Dobro"Sisla je sa brda i krenula prema kuci.Sedela sam jedno 5 minuta na zemlji,dok nisam osetila kako me neko mazi sa leve strane lica.To je bio onaj smedji vuk od malo pre.Prisao mi je,te poceo da rezi.Veliki zubi su me jos vise preplasili i krenula sam da trcim prema kuci....Nakon 10 minuta trcanja stigla sam pred kucu.Brzo sam usla unutra i zakljucala vrata.Mrak je popunio dnevnu sobu.Bila je kao u paklu.Uzela sam telefon i pozvala mamu.
Ja"Mama!"
M"Ne mogu sad duso!
Xxx1"Aaaaa!"
Ja"Da li je to?Ana?"
M"Aurora!Ne mogu sada da pricam sa tobom!"Prekinula mi je poziv.Onako slomljena sam otisla u moju sobu.Bacila se na krevet i bacila se na razmisljanje.Zasto me niko ne voli?Ne znam sta pogresno radim.Mozda krije nesto od mene...U mojoj sobi se prozor nije otvorio jedno 5 godina.Nakon toliko vremena sam ga otvorila,jer je soba mirisala na psa.Psa?Ustala sam sa kreveta i krenula da njusim po sobi.Cela soba je mirisala na psa.Vratila sam se na krevet kada sam shvatila da nema nista u sobi.Moje razmisljanje je prekinuo kamcic,koji me je pogodio u glavu.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ljubav ili rat
Про оборотнейAurora je mlada devojka, koja se nakon 5 godina preselila u svoju staru u kuću... U skroz novom gradu.. Ne znajući nikoga, upoznaje Rinu. Svaki novi dan, momci iz šume bi joj bili mnogo sumljivi, sve dok ne sazna da su oni ustvari čopor... Šta će se...