°🥀Ljubav ili rat🥀°
~R(Rina)"Aurora stani!"
Ja"Necu da stanem!"
R"Sta ti je?"
Ja"Ne zelim da pricam sa tim klosarom"
R"Znam da si ljuta na njega,ali moras da pricas sa njim!"
Ja"Ne zelim"
K(Ken)"Gde se nalazi moja devoj...evo je"
Ja"Ja ti nisam devojka"
K"Molim?"
Ja"Cuo si me"
K"Pa...ti..ti si me poljubila"
Ja"Da bi se otarasila Alija"
K"A ja sam mislio da smo u vezi"
Ja"Pogresno si mislio"
R"Sada mozes da ides"
K"Meni je bas lepo pored vas"
Ja"Meni nije pored tebe"Pomerila sam ga u stranu,te krenula niz hodnik.Moja dusa se cepala dok sam gledale sve te poglede druge dece.Stala sam uz ormaric i otvorila isti.Uzela sam svoju knjigu,te ugledala malog medu u cosku ormarica.Bio je mali i prljav.Taj meda mi je dosao u zivot na moj 16 rodjendan od svog oca,koji nije ziv.Moja suza je pala na njegovu malu glavu.Blago sam ga pomazila i stavila ga u drugu ruku.Ormaric sam zakljucala,a medu stavila na grudi.Htela sam da bude blize mom srcu.Mali meda je probudio jake emocije u meni.Bilo je to nesto neverovatno.Utrcala sam u toalet i umila se.Bilo mi je jako tesko.Jako mi je tesko kada saznam da mog oca nema. I dalje nisam bila svesna iako je proslo 5 godina.Jako sam ga volela.On je bio moja amajlija,koja bi uvek sijala kada bi me pogledala.Plakala sam kao luda,sve dok Jovana nije usla sa svojim drugaricama.
J(Jovana)"Uff,ovde nesto smrdi"
Xxx1"Da"
Xxx2"Jao da,fuj"
J"Dodjite"Otisle su na drugi kraj toaleta i krisom me posmatrale.
J"Jaoo,sta to ona drzi!"
Xxx1"Fuj!Nekog veoma prljavog medu"
Xxx2"Fuj gaduro"Iznervirano sam im prisla i udarila im samar.Sve je to bilo pogresno za mene,ali niko ne sme da pominje mog medu,a kamoli one.Trcajuci sam izasla iz toaleta,pa zatim iz skole.Nije mi bilo sve jedno.Nisam smela to da uradim.Otisla sam na stanicu,te usla u autobus.
Xxx1"Karta,molim vas"
Ja"Sekund"Uzela sam ranac i uzela svoju kartu.
Ja"Izvolite"
Xxx1"Hvala"Sela sam do prozora i gledala u daljinu.U tami sume sam primetila jako puno vukova,koji su me neprekidno posmatrali.Zacudjeno sam ih pogledala,ali na moj pokret oni bi otrcali.Vratila sam pogled napred.
°🥀2 sata kasnije🥀°
Tama.Nigde nikoga.Jako visoko drvece bi me teralo na jezu.Bilo me je previse strah.Gusto...
YOU ARE READING
Ljubav ili rat
WerewolfAurora je mlada devojka, koja se nakon 5 godina preselila u svoju staru u kuću... U skroz novom gradu.. Ne znajući nikoga, upoznaje Rinu. Svaki novi dan, momci iz šume bi joj bili mnogo sumljivi, sve dok ne sazna da su oni ustvari čopor... Šta će se...