°🥀Ljubav ili rat🥀°
~Ja"Au!Ko je to uradio!"Dosla sam do prozora i pruzila glavu van prozora.
A(Ali)"Izvini,nisam hteo namerno"
Ja"Sta ces ti ovde?"
A"Dosao sam da vidim da li si dobro,jer ti dan nije prosao najbolje"
Ja"Tako nekako.Za tvoju informaciju sam dobro"
A"Drago mi je to cuti"
Pogledala sam ga malo bolje i primetila da nije imao majicu.
Ja"Jao,gde ti je majica!"
Stavila sam ruku preko ociju.
A"Kuci"
Ja"Ti nikada ne nosis majice!"
A"Kako ti to znas?!"-nasmejao se.
Ja"Uf.Moje strpljenje je trenutno lose"
A"Ti si to mene posmatrala"
Ja"Naravno da ne!"
A"Izvini,nisam hteo da te naljutim"
Ja"Nisam ljuta,nego...jednostavno mi se spava,svi ti vukovi i...Kako ti znas da?!"
A"Ja sam zadnji koji je cuo u skoli"
Ja"U skoli!"
A"Upravo tako"
Ja"Mozes sada da ides,mnogo sam umorna"
A"Laku noc"Otrcao je prema sumi i nestao poput vazduha.Vratila sam se u krevet.Legla sam na isti i pokrila se malim jorganom....Bilo mi jako hladno u toku noci.Ustala sam,te zatvorila prozor.Zatvarajuci prozor u daljini sam primetila crvene tackice,koje dolaze pravo iz sume.Brzo sam se vratila u krevet.
Ja"Aurora,to ti se samo prividja.Sanjiva si.Spavala si.Smiri se"
Ubedjivala sam sebe da to nije nista,dok nisam cula jako grebanje na mojim vratima.
Ja"Ovo nisam sanjala!"
Jako sam se uznemirila.Polako sam ustala sa kreveta.Prisla prozoru sa druge strane sobe,te ga lagano otvorila.Pazljivo sam sisla.Cim sam stala na zemlju krenula sam da trcim prema sumi,koja je terala na jezu.U jaokoj daljini sam cula rezanje.
Ja"Zasto mi se ovo desava Boze!"-rekla sam plakajuci.
Okrenula sam glavu iza sebe i primetila da je vuk ubrzao.Srce mi je lupalo 300 na sat,sve dok vuk nije poceo da trci.Bio je jako brz.
Ja"Zasto bas ja!"
U daljini sam primetila jaka svetla.
Ja"Molim te Boze,daj mi snage da i ovo prezivim!"
Izasla sam na neku livadu sa kucom na dva sprata.
Ja"Ali"
Naisla sam na Alijevu kucu.Pocela sam da vristim,jer je crni vuk bio iza mene.
Ja"Aaaaa!"°🥀Ali P.O.V.🥀°
Iz sna me budi jak vrisak.Svi smo skocili iz kreveta i slisli u dnevnu sobu.A(Aurora)"Ali!"
A"Upomoc!"Snazno je udarala rukama o vrata.
°🥀Aurora P.O.V.🥀°
Snazno sam udarala o vrata,jer je vuk bio sve blizi.
Ja"Ali!"
YOU ARE READING
Ljubav ili rat
WerewolfAurora je mlada devojka, koja se nakon 5 godina preselila u svoju staru u kuću... U skroz novom gradu.. Ne znajući nikoga, upoznaje Rinu. Svaki novi dan, momci iz šume bi joj bili mnogo sumljivi, sve dok ne sazna da su oni ustvari čopor... Šta će se...