°🥀Ljubav ili rat🥀°
~L"Koliko nam je jos ostalo?"
Ja"Vrlo malo"
A"Moramo sto pre da se pripremimo"
L"Nisu ni oni slabi"
A"Ali,kako se preziva Aurora?"
Ja"Ne znam"
L"Bice to snazna borba protiv Kenni-ja"
Ja"Izgleda"
L"Idem ja"
A"Gde ides?"
L"U šetnju"-kaže, te istrči iz kuće.
Ja"Idem i ja"
A"Vidimo se veceras"Izasao sam iz kuce i krenuo prema školi.
°🥀Aurora P.O.V.🥀°
Stizem ispred skole.Kapuljaca mi je bila na glavi,a slusalice u usima.Muzika bi mi odvlacila paznju. Onako spustenom glavom se popnem na drugi sprat.
Xxx1"Ti si Aurora"
Ja"Da"
Xxx1"Da li ces prijaviti nasu bff?"
Ja"Necu"
Xxx2"Zasto?"Ali mi je prisao sa ledja.
Xxx1"Ali!"
Devojka koja je bila pored mene je presla kod Alija i snazno ga zagrlila.
Moje usi su mogle cuti i ona najdalja ogovaranja.Xxx3"Omg,kako je zgodan"
Xxx4"Daa!"
Xxx3"Kako se zove?"
Xxx4"Ali"
Xxx3"Samo da ima plocice"
Xxx4"Ima,videla sam"
Xxx3"On je samo moj!"
Xxx4"A ja?"Vratila sam slusalicu u uvo i nastavila da slusam muziku.
Xxx1"Inace,ja sam Jovana"
Rekla sam da je ne čujem,ali ona je samo prevrnula ocima.Pogledala sam u Alija i videla da je jako srecan.Blago sam se osmehnula i vratila pogled u telefon.Moje opustanje je prekinulo vristanje.Izvadila sam jednu slusalicu.
Xxx3"Aurora,eno ti ga novi decko!"
Xxx4"Omg,Aurora ima decka!"Drale su se kroz celu skolu.
Xxx2"Da li to Aurora place?!"
Xxx5"Gde mi je devojka?"
Xxx3"Mislis na nju"Nakon 2 minuta osetila sam necije prste na glavi.Brzo sam obrisala suze i podigla glavu.
Ja"Pusti me,molim te"
Xxx5"Ti si moja devojka?"
Ja"Ne,nisam!"
Xxx5"Zasto nisi?"
Ja"Zato sto si gadan!"
Xxx3"Sta mu je rekla!"
Xxx5"Dobro"Polako je ustao.Kako je ustao tako me je i sutnuo u nogu.Jako me je zabolelo.Moje jecanje bi se culo kroz celu skolu.Podigla sam glavu i primetila da Alija nema.Zasto bi i bio.On je popularan.Zasto bi bio kraj mene i rekao mi da ce sve biti dobro.Ja sam obicna jadnica.Spustila sam glavu medju kolena.
°🥀45 minuta kasnije🥀°
Izlazim iz ucionice,te silazim u kantinu.Krenem da uzmem jabuku,ali Jovana bi mi je otela iz ruke.Krenula sam dalje...
YOU ARE READING
Ljubav ili rat
WerewolfAurora je mlada devojka, koja se nakon 5 godina preselila u svoju staru u kuću... U skroz novom gradu.. Ne znajući nikoga, upoznaje Rinu. Svaki novi dan, momci iz šume bi joj bili mnogo sumljivi, sve dok ne sazna da su oni ustvari čopor... Šta će se...