°🥀Ljubav ili rat🥀°
~A"Pokusavam"
R"Hajde Aurora!"
Ja"Dobro"
R"To bre"
Snazno me je zagrlila.
R"Dolazis kod mene da se spakujemo?"
Ja"Valjda"°🥀posle skole🥀°
Proslo je malo duze od kako se ovaj skolski dan zavrsio.Ja sam trenutno kuci u mojoj sobi i pakujem se.Nekoliko trenutaka kasnije zacujem telefon kako vibrira na radnom stolu.Uzmem ga,te se javim na poziv.Ja"Halo?"
Xxx1"Izadji ispred"-rekao je muski i dubok glas.Poziv se prekinuo.Uplaseno sam sisla dole,te vrata otvorila.Cim sam otvorila vrata,Ali me je povukao u svoj zagrljaj.
Ja"Jao Ali,previse si me uplasio"
A(Ali)"Kako sam te uplasio?"
Ja"Pa pozivom"
A"Nisam te ja zvao"
Ja"Kako?"Sa nase leve strane je bio moj brat,ako uopste mogu da ga nazovem bratom.Bio je pretvoren u vampira i...po licu mu se videlo da je mnogo zedan.Brzo je potrcao prema meni,te me u istom trenutku i ujeo.
A"Aurora!"
Ja"Moja ruka..."-rekla sam tiho.°🥀Ali P.O.V.🥀°
Ja"Aurora!Aurora!Probudi se!"Uzeo sam kanap koji je bio pored kuce i vezao joj ruku.
Ja"Nemoj molim te da se pretvoris u vampira"
Onako bezopomoćna je ležala na zemlji.Ustao sam i skinuo majicu.Nasao sam se u oblik vuka,te krenuo da zavijam.Trebala mi je pomoc.Vratio sam se u coveka.Brzo sam seo pored Aurore i primetio da joj je ruka jako natecena i plava.
L(Lazar)"Ali!Sta je bilo?Zasto.... Aurora..."
Ja"Lazare,molim te pomozi mi.Sem ju je ujeo"
Ma(Mateja)"Mozes da izvuces otrov iz nje,ali....ti se jos nisi razvio."
Ja"Ko je rekao?"
L"Ali,ti..?"
Ja"Aha"Svoje zube sam izvadio,te cucnuo pored Aurore.Ugrizao sam je na Semov ujed i izvlacio otrov.Bio je nekako cudan...kao...
A(Aurora)"A..ali...ali"
Ja"Lazare,Sem nas je ujedom upozorio"
L"Nemoguće"
Ma"Kako?"
Ja"Ovo nije otrov,ovo je nesto neobično"
L"Znaci sve smo blizi"
Ja"Izgleda"
A"Ali...ali.."
Ja"Molim?"Seo sam pored nje,te joj glavu stavio na moje ruke.
A"Da li cu postati vampir?"-rekla je tiho,ali i tuzno.
Ja"Neces,nemoj da se brines"
Slatko se nasmejala,te mi poljubila ruku.
A"Hvala"-rekla je tiho.
Ja"Nemoj da mi se zahvaljujes,ja trebam da vas stitim,a ne ubijam"
A"Kako to mislis?"
Ja"Nebitno"
أنت تقرأ
Ljubav ili rat
مستذئبAurora je mlada devojka, koja se nakon 5 godina preselila u svoju staru u kuću... U skroz novom gradu.. Ne znajući nikoga, upoznaje Rinu. Svaki novi dan, momci iz šume bi joj bili mnogo sumljivi, sve dok ne sazna da su oni ustvari čopor... Šta će se...