2.deo

451 31 0
                                    

°🥀Ljubav ili rat🥀°
~Pogledala sam u jednu stranu ulice,ali auta nigde nije bilo.Na drugu stranu uopste nisam pogledala.Krenula sam da prelazim ulicu,ali u tom trenutku sam osetila kako letim.Nisam umela da objasnim taj trenutak.Cinilo mi se kao da me je neko spasio od saobracajne nesrece.Cinilo je jako velikim i...I veoma toplim.To veliko me je gurnulo u stranu.Ali kada me je to bacilo,ugarila sam glavu o kamen i ostala bez svesti.

°🥀Ali P.O.V.🥀°
Trcajuci u obliku vuka,sam skocio i gurnuo neku devojku u stranu.Kako sam je gurnuo,tako je ona ostala bez svesti.
Ja"Ali,bas si pametan"
Vratio sam se u oblik coveka,te cucnuo pored nje.

Ja"Budalo jedna"

Rukom sam joj sklonio kosu sa lica.Imala je ranu na glavi.Izgleda da je onesvecena.Sa ledja su mi prisli Milan i Lazar.

M"Ko je to?"
Ja"Ne znam"
L"Sta si to uradio?"
Ja"Samo sam hteo da je spasim"
M"Kako si je spasio?"
Ja"Kao vuk"
L"Stvarno?!"
M"Samo da te nije videla"
Ja"Nije"
L"Hajde idemo"
Ja"Ne mogu tek tako da je ostavim"
M"Sta ti buraz?"
Ja"Ne znam"
L"Ona je sigurno nova"
M"Nije sigurno,nego jeste"
L"Ali,moramo da idemo"
Ja"Dobro"

Ustao sam sa trave,te krenuo za Milanom.Nikako ne mogu da ih svatim.Kako mogu biti tako bezosecajni,bez imalo srca.Nikada ne zelim biti kao oni.

°🥀3 sata kasnije🥀°

°🥀Aurora P.O.V.🥀°
Onako onesvescena sam lezala na travi,duze vreme.Osetim jako hladnu vodu na svome licu.

Ja"Ko je to uradio?!"
Xxx1"Ja sam!"
Ja"Ko si ti?!"
Xxx1"Ja sam Rina,drago ti je.Sada moram da idem"
Ja"Dobro"~rekla sam zbunjujuce.

Polako sam ustala sa trave.Ocistila travu sa farmerki i nastavila prema skoli.Sve mi je bilo nekako cudno u vezi ove nesrece.Kako to da me je neko spasio,a da ga nisam ni cula.Ceo put sam razmisljala samo o tome,dok nisam naletela na grupicu,koju sretnem svaki dan.

M"Ouu,to je ona od malo pre?"
A"Cuti!"

Spustenom glavom sam prosla izmedju njih,ali jedan od njih je morao da me udari po zadnjici.

Ja"Sta si to uradio!"
M"Izvini malena"
Ja"Kako nemas srama,idiote!"

Udarila sam mu jak samar,zbog kojeg bi mi ruka pocrvenela.

Ja"Trebala sam i jace!"
M"Tek smo se upoznali"

Opet sam se okrenula prema njemu,ali ovog puta sam ga uhvatila za vrat.
Ja"Ne nismo"
A"Milane,oladi"
L"Buraz,preterao si"

Ljubav ili ratWhere stories live. Discover now