°🥀Ljubav ili rat🥀°
~Doktor je izasao iz sobe.L"Da li je ona dobro?"
Xxx1"Moje saucesce"
Ja"NE!NE!NE!"-pocela sam snazno da placem.
L"NE!OVO SE NE DESAVA!"
Ja"Za sve je Ali kriv"Lazar se bio okrenuo,onako pogubljen,te krenuo prema izlazu.Nisam htela da ustanem sa poda da ne bi videla Auroru kako lezi u krevetu,onako prekrivena.Kako sam sve vise razmisljala o njoj,tako sam jos jace i plakala.
°🥀Lazar P.O.V.🥀°
Onako tuzno sa trcao kroz sumu,kao vuk.Ali sav nervozan se nalazio u dvoristu.Ja"Bas ti hvala"-rekao sam dok su mi suze silazile niz obraz.
A"Sta se dogodilo!"
Ja"ALI TI SI VUK!TI SI TREBAO DA STITIS LJUDSKU RASU,A STA SI TI URADIO!TI SI UBIO DEVOJKU!"
A"Molim?"
Ja"Da!Aurora..."
A"Ne!Ne!To je nemoguce!Sigurno ste pogresili"
Ja"Ne nismo Ali!Ti si kriv i ona divljakusa!"Onako tuzno i malaksao se uhvatio za glavu.Malo sam mu se priblizio i primetio da su mu se suze slivale niz obraz.
Ja"Ali...ti...ti places"
A"Pusti me"-rekao je drhavim glasom.
Ja"Zasto si se tako raztuzio?"
A"Zato sto sam trebao da je stitim!"
Ja"Lazes!"
A"Ne lazem!"
Ja"Ali,lazes"
A"Dobro!Lazem!Iii?Sta sad?"
Ja"Zasto to radis?"
A"Toliko te zanima?JA TU DEVOJKU NE MOGU DA IZBACIM IZ GLAVE!Svaki njen dodir me je cinio nekako cudnim.Svaki trenutak ja razmisljam o njoj.Znam,znam da ne smem,ali ona..."
M(Mateja)"Ja neverujem"
A"Bravo sad"Mateja ga je snazno udrio po ledjima.
M"Cestitam brate"
Ja"Mateja,hajde nestani"
M"Uff,dobro"
A"Lazare,ja ne mogu da zivim bez nje!"°🥀Rina P.O.V.🥀°
°🥀3 dana kasnije🥀°
Sedim u parku i razmisljam o zivotu bez Aurore.Nekako je cudno bez nje.Jako je cudno kada izgubis najbolju prijateljicu.Iz razmisljanja me trgne neciji glas.L(Lazar)"Hej"
Ja"Ćao"
L"Kako si?"
Ja"Lose.Previse me boli Lazare!Kako da zivim sa tim da mi je najbolja drugarica umrla!"
L"Kako ja da zivim,a pogotovo Ali"
Ja"Zasto on?"
L"Ma nista"
Ja"Previse je mlada da bi umrla.Trebala je jos da zivi!"-rekla sam plakajuci.
L"Znam"°🥀Ali P.O.V.🥀°
Sedim na krevetu i razmisljam o svemu.Da li sam ja taj zbog cega je Aurora umrla.Sve to me je teralo na suze.Ja...ja..ja stvarno ne znam kako cu da zivim sa tim.Kako cu da zivim kada znam da sam jedan od njih,koji su je ubili.
YOU ARE READING
Ljubav ili rat
WerewolfAurora je mlada devojka, koja se nakon 5 godina preselila u svoju staru u kuću... U skroz novom gradu.. Ne znajući nikoga, upoznaje Rinu. Svaki novi dan, momci iz šume bi joj bili mnogo sumljivi, sve dok ne sazna da su oni ustvari čopor... Šta će se...